انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصویر و مشخصات اسمارت فون موتورولا Moto X+1 و مشخصات MOTO G لو رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا چهارم سپتامبر و برگزاری مراسم ویژه موتورولا برای چهار محصول جدید خود از جمله پرچم‌دار این شرکت Moto X+1 زمان زیادی نمانده و هر روز با جزئیاتی جدید از این اسمارت فون روبرو می‌شویم.چند روز قبل Evleaks افشاگر حرفه ای و بازنشسته در توییتی تصاویری رسمی و تبلیغاتی از این اسمارت فون را در قالب «هدیه بازنشستگی» خود منتشر کرد تا دقیق‌ترین دیدی را که می‌توانیم از این اسمارت فون داشته باشیم به ما تقدیم کند.

اما امروز فروشگاه برزیلی Livraria Logos که پیش‌تر مشخصات دقیق موتو E را قبل از معرفی رسمی منتشر کرده بود، جزئیات پرچم‌دار جدید موتورولا را نیز بر روی سایت خود قرار داده است. پس می‌توان با اطمینان این جزئیات را نیز به عنوان مشخصات قطعی محصول موتورولا تصور کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصویر و مشخصات اسمارت فون موتورولا Moto X+1 و مشخصات MOTO G لو رفت 1
طبق اطلاعات این وب‌سایت، موتو X+1 دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی HD خواهد بود که یک پردازنده ۲.۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای را درون خود حمل می‌کند. دو گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید کیت‌کت ۴.۴.۴ نیز از دیگر ویژگی‌های آن اعلام شده است. انتظار می‌رفت که بتوانیم برای نخستین بار اندروید L را بر روی این اسمارت فون مشاهده کنیم که به نظر همچنان خبری از این سیستم‌عامل نخواهد بود.
در این فروشگاه مشخصات دیگر اسمارت فون در راه موتورولا یعنی موتو G جدید نیز دیده می‌شود. این اسمارت فون نیز دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی است. همچنین رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت و پشتیبانی از دو سیم‌کارت مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.