انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویر و مشخصات فبلت هواوی Ascend Mate 7 لو رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طبق شواهد موجود و اخبار منتشر شده قبلی ، یکی از محصولاتی که هواوی در نمایشگاه IFA امسال رونمایی خواهد کرد ، فبلت Ascend Mate 7 است.این محصول که تاکنون درباره آن بسیار شنیده ایم اکنون تصاویر و مشخصات آن فاش شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

هواوی Ascend Mate 7 مجهز به یک صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰P است.هرچند که معلوم نیست علت استفاده از عدد ۷ در نام محصول چه بوده است.این محصول نسبت به نسل قبلی Ascend Mate هواوی باریک‌تر، کم‌عرض‌تر ، کوتاه‌تر و سبک تر شده و با ابعاد ۱۵۷ در ۸۱ در ۷.۹ میلی‌متر و وزن ۱۸۵ گرم عرضه خواهد شد.
هواوی که سابقه الهام گرفتن از محصولات دیگر شرکت ها (نظیر شباهت Ascend p6 با آیفون ) را در کارنامه خود دارد ، اینبار نیز به دلیل استفاده از یک بدنه آلومینیومی و حسگر اثر انگشت در پشت ، محصولی شبیه به HTC One Max طراحی کرده است.
تصاویر و مشخصات فبلت هواوی Ascend Mate 7 لو رفت 1Huawei-Ascend-Mate-7-3
تصاویر و مشخصات فبلت هواوی Ascend Mate 7 لو رفت 1Huawei-Ascend-Mate-7-2
تصاویر و مشخصات فبلت هواوی Ascend Mate 7 لو رفت 1Huawei-Ascend-Mate-7-1
نکته ای که در Ascend Mate 7 قابل توجه است ، استفاده از سخت افزاری قدرتمند در این محصول برخلاف نسل قبلی آن است.در واقع Ascend Mate 7 برخلاف نسل قبلی یک میان‌رده نیست و با پردازنده جدید HiSilicon Kirin 920 ساخت هواوی احتمالاً با فبلت‌های پرچم‌دار رقابت خواهد کرد. این پردازنده ۴ هسته پردازشی Cortex-15 را در کنار ۴ هسته Cortex-A7 قرار داده و با دو گیگابایت رم ترکیبی شبیه به گلکسی نوت ۳ را در قلب خود دارد. همچنین گفته می‌شود نسخه‌ای با رم سه گیگابایتی نیز عرضه شود و نسخه جدید رابط کاربری Emotion UI نیز به همراه اندروید کیت‌کت ترکیب نرم‌افزاری این فبلت را تشکیل می‌دهند.
در بخش دوربین هم هواوی در این محصول از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین اصلی آن قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p را داراست.Ascend Mate 7 همچنین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس دی است.
هواوی Ascend Mate 7 را در در رنگ های مشکی ، طلایی و سفید طراحی کرده و این محصول به احتمال بسیار زیاد در رویداد ۱۳ شهریور ماه این شرکت معرفی خواهد شد.
گوشی زبیایی هست
بدنیست