انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یک رکورد عجیب دیگر برای اسمارت فون Meizu MX4 : نمره ۵۲ هزار در بنچمارک AnTuTu !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اسمارت فون جدید Meizu یعنی MX4 که قرار است در ابتدای ماه سپتامبر راهی بازارها شود، کولاکی در بنچمارک های آنتوتو به راه انداخته است. مدتی قبل ورژنی از این اسمارت فون موفق شده بود نمره ۳۵ هزار را از این بنچمارک به دست بیاورد و امروز نتیجه بنچمارکی از این دستگاه منتشر شده که عدد خارق‌العاده ۵۲ هزار و ۸۱۱ را نشان می‌دهد!
این عدد البته از سوی وب‌سایت منتشرکننده آن GSMDome با تردیدهایی روبرو شده است. از آنجا که نمره ۳۵ هزار آن متعلق به نسخه استاندارد این اسمارت فون با یک چیپست مدیاتک است، کسب نمره جدید و بالاتر با همان پردازنده اندکی عجیب به نظر می‌رسد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یک رکورد عجیب دیگر برای اسمارت فون Meizu MX4 : نمره ۵۲ هزار در بنچمارک AnTuTu ! 1

اما اگر این عدد معتبر باشد، بازار در اوایل سپتامبر به استقبال قدرتمندترین اسمارت فون اندرویدی خواهد رفت. این عدد حتی از اسمارت فون های مجهز به تگرا K1 نیز بالاتر می‌باشد. همچنین همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این تست با ورژن ۵ آزمایشی آنتوتو ثبت شده است و ممکن است با ورژن ۴ که تست قبل انجام شده بود، فاکتورهای متفاوتی داشته باشد و یا شاید هم دچار یک خطا باشد که چنین عددی را برای یک اسمارت فون ثبت کرده است!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یک رکورد عجیب دیگر برای اسمارت فون Meizu MX4 : نمره ۵۲ هزار در بنچمارک AnTuTu ! 1

گفته شده که این اسمارت فون در سه یا چهار مدل تولید خواهد شد که یکی از این مدل‌ها ورژن استاندارد گوشی با یک پردازنده مدیاتک خواهد بود و مدل Pro نیز با یک چیپست اگزینوس هشت هسته ای تولید خواهد شد. همچنین مدلی مینی نیز از این اسمارت فون در راه خواهد بود که هنوز جزئیاتی از آن در اختیار نیست.
ورژن Pro دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۴.۲ و چیپست اگزینوس هشت هسته ای خواهد بود.