انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موتورولا ۸ اسمارت فون جدید در راه دارد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا امروز مشخص شده که موتورولا تعدادی اسمارت‌فون های جدید را برای ورود به بازار آماده کرده، اما این دستگاه‌ها از آنچه تصور می‌شد نیز بیشتر است. کنار هم قرار دادن اسامی تازه انتشار یافته می‌تواند ما را به چنین لیستی برساند: DROID، DROID Maxx، DROID Turbo، Moto X+1، Moto G، Moto X Play، Moto S و نکسوس.
نکته عجیب این لیست وابستگی این اسمارت‌فون ها به یکدیگر است. بدین صورت که اگر X+1 فروش و استقبال مناسبی را در بازار تجربه کرد، پروژه DROID Turbo احتمالا کنسل خواهد شد و از طرفی تنها یکی از دو مدل X Play و Moto S با توجه به تمایل کاربران به چه اندازه صفحه‌نمایشی، رونمایی خواهد شد. X Play در سایز صفحه‌نمایش از Moto S یا همان Shammu کوچک‌تر است و در واقع نسخه مینی آن محسوب می‌شود.
جمله ای که منبع خبر در توضیح این موضوع ارائه کرده در نوع خود جالب، سؤال‌برانگیز و تا حدی گیج‌کننده است. وب‌سایت TKTeckNews اظهار داشته که اگر Moto X+1 با فروش خوبی مواجه نشود آنگاه است که پروژه Moto S بزرگ‌تر نیز کنار می‌رود و X Play به عنوان Moto S به بازار معرفی خواهد شد.
اما صرف نظر از اینکه ممکن است Moto S بزرگ‌تر یعنی مدل ۵.۹ اینچی به نفع X Play 5.2 اینچی کنار بکشد، موتورولا نکسوس همچنان با اندازه ای مشابه با Moto S تولید خواهد شد. اینجا اندکی ماجرا پیچ می‌خورد، چون تا پیش از این گمان می‌رفت که Moto S در واقع همان نکسوس آینده باشد، اما با چنین گفته‌هایی ظاهرا پروژه تولید نکسوس در موتورولا کاملا جداگانه خواهد بود. با این حساب باید مشخصات نکسوس جدید را همچنان مبهم بدانیم یا تنها با یک اشتباه در گمانه‌زنی روبرو هستیم و Moto S و نکسوس در واقع یک اسمارت‌فون هستند؟
از طرفی سه اسمارت‌فون DROID، DROID Maxx و DROID Turbo نیز ممکن است از طریق اپراتور AT&T در آمریکا به فروش برسد. از این سه مورد دیروز بنچمارکی از DROID Turbo به رسانه‌ها راه پیدا کرد که شباهت بسیاری به ویژگی‌های Moto S دارد. این اسمارت‌فون دارای یک صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل (!) سه گیگابایت رم، چیپست اسنپ دراگون ۸۰۵ و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.
پس در مجموع موتورولا ۸ اسمارت‌فون برای رونمایی در نظر دارد که احتمالا با توجه به شرایط تنها ۶ عدد از آن‌ها تا پایان سال معرفی خواهند شد. در ضمن از ظاهر اخبار بالا برمی آید که در ماه‌های آینده با تناقض‌های بیشتر و حذف احتمالی تعدادی از این اسمارت‌فون ها روبرو شویم. پس فعلا اخبار بالا را داشته باشید تا ببینیم موتورولا با این هشت اسمارت‌فون به کدام سمت خواهد رفت.