انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طرح تجمیع دانشگاه خواجه نصیر با مشکلات حادی روبروست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون اداری و مالی وزارت علوم با بیان این که طرح تجمیع دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با مشکلات بسیار حادی روبرو است گفت: بزرگترین مشکل دانشگاه خواجه نصیر در مکان‌یابی و پیدا کردن زمین مناسب برای تجمیع دانشگاه است.

حسین امید در گفت‌و‌گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: دانشگاه خواجه نصیر در طرح تجمیع واحدها نیاز شدیدی به کمک دولت دارد و بدون کمک دولت امکان تجمیع وجود ندارد. بزرگ ترین مشکل دانشگاه در حال حاضر مکان یابی برای تجمیع دانشگاه است و هنوز طرح کلی برنامه‌ریزی نشده است.

وی با بیان این که اولین مشکل در تجمیع واحدهای دانشگاه پیدا کردن زمینی حدود 10 تا 15 هکتار است افزود: چنین فضایی در تهران وجودندارد و سعی داریم با کمک وزارت مسکن و شهرسازی یا وزارت جهاد کشاورزی از طریق اراضی منابع ملی بتوانیم زمین مناسبی پیدا کنیم.

معاون اداری و مالی وزارت علوم درباره پیشرفت‌های طرح تجمیع دانشگاه علامه طباطبائی نیز اظهار کرد: طرح تجمیع دانشگاه علامه طباطبائی به خوبی پیشرفت کرده و با سیاست های دکتر سلیمی در تبدیل به احسنت کردن برخی از مجموعه های در سطح شهر پروژه در حال تکمیل شدن است.