انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیر زن 85 ساله عاشق تام كروز شد + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
پیر زن 85 ساله عاشق تام كروز شد + تصاویر

پیر زن 85 ساله عاشق تام كروز شد + تصاویر 1


به نظر می رسد خانم دوشس میلیونر اسپانیایی این بار عاشق تام کروز شده و به فكر تصاحب او است. این خانم كه با یك مرد بسیار جوانتر از خودش ازدواج كرده است این بار چشمانش را به شخصی 34 سال كوچكتر از خودش دوخته است.

به گزارش تکناز این خانم 85 ساله است و در جشنواره بین المللی فیلم در كالائو اسپانیا شركت كرده بود همه جا كنار تام كروز حضور داشت و با لبخندی مهربان وی را نگاه میكرد. او از بودن در كنار تام كروز خیلی خوشحال به نظر میرسید و مشخص بود كه تحت تاثیر حضور وی قرار دارد.


ناگفته نماند این زن 85 ساله 6 فرزند دارد و به تازگی با یك مرد جوانتر از خودش ازدواج كرده است.
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو​وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو​وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو​وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو​وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو​وووووووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی​یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی​یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی​یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی​یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی​ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
باباتام کروز کجا این کجا؟؟؟
خجالت بکش مادام!!!Smile
به هم میان
سر پیری معرکه گیری ،خجالت بکش مادربزرگ
وا سر پیریو معرکه گیری Confused
من داستان ازدواج قبلیشو خوندم
خجالتم نمیکشه
جالب بودSmile
چه غلطاExclamationExclamationExclamationExclamationExclamation
شبیه همن Angel
از موهایی که تو اسیاب سفید کردی خجالت بکشBig GrinBig Grin
صفحه‌ها: 1 2 3