انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سامسونگ ، گلکسی آلفا را با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ در چین عرضه خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ مدتی قبل نخستین اسمارت فون اندرویدی خود با ساختاری فلزی را تحت عنوان گلکسی آلفا به بازار معرفی کرد. در این اسمارت فون از یک چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۵۴۳۰ بهره گرفته شده است. ولی ظاهرا قرار نیست این اسمارت فون با تنها یک پردازنده سر از بازار در بیاورد و در همین راستا سامسونگ مدلی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ را به بازار کشور چین خواهد فرستاد.

تهی‌شدن بازار چین از محصولات سامسونگ این روزها بسیار مشهود شده است و در عوض محصولات وطنی کشور چین جای خود را بیشتر باز می‌کنند. آمار فروش این شرکت در کشور چین بعد از دو سال چنان سقوط کرده که حالا شیائومی -پدیده این روزهای دنیای اسمارت فون- جای آن را در بیشترین سهم بازار چین تصاحب کرده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ ، گلکسی آلفا را با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ در چین عرضه خواهد کرد 1
حال سؤالی که پیش می‌آید علت تصمیم سامسونگ مبنی بر کنارگذاری چیپست های تولیدشده خود و قرارگیری یک مدل اسنپ‌دراگون در گلکسی آلفا است. قیمت مدل واردشده به چین هنوز مشخص نیست، ولی آیا قرار است با حضور یک اسنپ‌دراگون ۸۰۱ قیمت اسمارت فون نهایی ارزان‌تر شود؟ در حال حاضر که پاسخ دقیقی برای این سؤال نداریم، تنها دلیلی که برای تغییر ساختاری محصولات واردشده به چین به ذهن متبادر می‌شود پایین آوردن قیمت تمام‌شده است. ممکن است در آینده و به هنگام معرفی این محصول در چین توضیحات بیشتری را از سامسونگ دراین‌باره بشنویم. گلکسی آلفا با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ در روز ۲۸ آگوست فروش خود را در بازار چین آغاز می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ ، گلکسی آلفا را با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ در چین عرضه خواهد کرد 1
اسمارت فون گلسی آلفا دارای یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل می‌باشد. چیپست نسخه چینی آن چهار هسته ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱ خواهد بود که به همراه دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی، باتری ۱۸۶۰ میلی آمپرساعتی و اندروید ۴.۴.۴ کیت کت ساختمان اصلی آلفا را تشکیل داده‌اند.