انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیایید تیزر مرموز معرفی پرچم دار جدید هواوی در IFA 2014 را رمز گشایی کنیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصویری که در بالا مشاهده می کنید ، تیزر مرموز هواوی برای معرفی پرچم دار جدیدش در IFA 2014 است.در ادامه سعی میکنیم با برخی گمانه زنی ها این تیزر مرموز را رمز گشایی کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.
همانطور که در تصویر ابتدای مطلب مشاهده می کنید ، Huawei عکسی را منتشر کرده که در آن گاوصندوق با اثر انگشت، تغییر دنده به ۸، ماشین حسابی که ۸۳ را به ۱۰۰ تقسیم می کند و چندین گربه به چشم می خورند. سر نخ اثر انگشت به بهبود امنیت سیستم اشاره می کند که احتمالا به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود. دنده باعث این گمانه زنی شده که از پردازنده هشت هسته ای استفاده خواهد شد البته می تواند به ادغام و یکپارچه سازی با اتومبیل نیز اشاره کند.
ماشین حساب نیز به حالت واقعی صفحه نمایش و فریم و طراحی بسیار باریک اشاره دارد. البته این موضوع می تواند به عنوان ۸۳ درصد افزایش کارایی با پردازنده هشت هسته ای تفسیر شود. احتمال می رود ۶ گربه نیز به اتصال LTE Cat6 اشاره داشته باشد که سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه می کند.
به هر حال تمامی این احتمالات در ۴ سپتامبر و رویداد IFA شرکت Huawei آشکار خواهند شد. در صورتی که حدس بهتری دارید می توانید در نظرات ما را آگاه کنید.