انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپلیکیشن واتس آپ باز هم رکورد زد : ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مانی که فیسبوک مبلغ ۱۹ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن نوپای واتس آپ هزینه کرد ، بسیاری این تصمیم را اشتباهی بزرگ از سوی این شرکت قلمداد کردند.اما آمار ها امروز چیز دیگری را اثبات میکند.اکنون واتس آپ بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و دیگر کسی نمی تواند خرید آن توسط فیسبوک را یک اشتباه توصیف کند.
امروز رییس شرکت واتس اپ جان کوم با ارسال توییتی در اکانت توییتر خود ارزش بالای این شرکت را بار دیگر به همگان یادآوری کرد؛ واتس اپ توانسته به رکورد ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند.
آخرین باری که از میزان کاربران واتس اپ خبری شنیده بودیم به ماه آوریل (چهار ماه قبل) باز می‌گردد که کوم میزان کاربران فعال را ۵۰۰ میلیون عدد عنوان کرده بود. در همان زمان فیس بوک نیز در گزارشی اعلام کرد که ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای اپلیکیشن پیام رسان خود در اختیار دارد. با یک جمع ساده فیس بوک می‌تواند حالا به داشتن حداقل ۸۰۰ میلیون کاربر افتخار کند. البته اگر ۲۰۰ میلیون کاربر شبکه اینستاگرام را ندید بگیریم!
دومین اپلیکیشن پرچمعیت پیام رسان دنیا وی‌چت است که صاحب ۴۳۸ میلیون کاربر ماهانه می‌باشد. این اپلیکیشن اگرچه در کشور چین دارای کاربران فوق العاده بسیاری است، اما هنوز چون واتس اپ موفق به گسترش نفوذی بالا در دیگر نقاط دنیا نشده است.
رتبه سوم این لیست را اپلیکیشن لاین با ۴۰۰ میلیون کاربر تصاحب کرده است که البته این آمار به ماه آوریل باز می‌گردد.
فیس بوک مدتی قبل بخش پیام رسان اپلیکیشن فیس بوک را از آن جدا کرد و پس از آن بود که زاکربرگ نیز اعلام کرد که در نهایت این اپلیکیشن پولی خواهد شد. این گفته را بگذارید کنار فعالیت تقریبا رایگان واتس اپ با دریافت مبلغ ناچیز ۱ دلار برای هر سال. جدایی بخش پیام رسان فیس بوک، سیاست پولی شدن آن و همچنین رایگان بودن واتس اپ همگی نشان از یک اتفاق مهم دارد؛ واتس اپ تا پولی شدن راه درازی در پیش ندارد!