انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جلالي: به فوتبال مديون هستم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جلالي معتقد است فردا بازي زيبايي از دوتيم سايپا و فولاد ديده مي شود و اميدوار است 3 امتياز را از آن خود کند.

جلالي: به فوتبال مديون هستم 1



 به گزارش خبرنگار " ورزش سه "  در اهواز ، مجید جلالی در کنفرانس پیش از بازی با فولاد در ابتدا گفت:من عاشق فوتبال هستم و به فوتبال مدیونم چراکه دوستان زیادی در نقاط مختلف برای من به ارمغان آورده است، من از فوتبال ممنونم، در اهواز احساس بودن در شهر خودم را دارم.

وی درباره بازی فردا با فولاد گفت: بازی هایی که انجام داده ایم بازی های با کیفیتی بوده ولی ما مشکلاتی در امر گلزنی داشته ایم که خدا را شکر توانستیم به گل برسیم و طلسم گل نزدن تیم ما شکسته شود. فردا باید در مقابل تیمی بازی کنیم که نتیجه گرفتن را خوب بلد است و خوب بازی می کند، فردا دو تیم خوب جلوی هم قرار می گیرند و تماشاگران بازی خوبی را شاهد خواهند بود و امیدوارم با پیروزی به شهرمان برگردیم.

جلالی درباره باشگاه سایپا گفت : سایپا یک زیرساخت بسیارخوب دارد و این تیم به آکادمی و جوانان بها می دهد و من کار در چنین تیم هایی را دوست دارم. ما برنامه های بلند مدت داریم تا در زمینه های مختلف بزرگی سایپا را فراهم کنیم. در تیم امسال ما 14 بازیکن بزرگسال و 14 بازیکن جوان تشکیل تیم سایپا را داده اند که 5 نفر از بازیکنان جوان تاکنون در این 5 هفته به میدان رفته اند.

سرمربی سایپا درباره مشکل گلزنی تیمش گفت : وقتی بخواهید تیمی را از نو بسازید باید یک سری مراحل را طی کنید که تیم ما در حال گذراندن این مراحل است. سید صالحی ، رمضانی ، میداوودی و نزهتی بازیکنان با کیفیتی هستند اما زمان می برد تا با ایده های ما هماهنگ شوند. میلاد میداوودی هم در قبل اضافه وزن داشته اما اکنون بهتر شده است و در بازی قبل تاثیرات فراوانی برای تیم ما داشت و فردا از او استفاده خواهیم کرد.
وی در اشاره به حضور خود در فولاد گفت : من مدتی را در اهواز بودم و خدمات خوبی را به فولاد ارائه دادم، درست است به نتیجه گیری منجر نشد اما من از عملکرد خودم و خدماتم راضی ام.