انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Desire 510 ، ارزان ترین اسمارت فون ۴G , LTE اچ تی سی معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سری Desire از گوشی های کمپانی HTC , اغلب بعد از سری های One و Butterfly قرار می گیرند , دلیل اصلی آن هم این است که انتخاب افرادی با درآمدی متوسط می باشند .امروز عضو جدید این خانواده با نام HTC Desire 510 و قابلیت اتصال به شبکه ۴G معرفی شده است.

این کمپانی از ابتدای امسال ساخت تعدادی از مدل های سری Desire را در دستور کار خود قرار داد ( مانند مدل های ۸۱۶ , ۶۱۶ , ۵۱۶ , ۶۱۰ , ۳۱۰ , ۲۱۰ ) و این گونه که گزارش شده است , کمپانی HTC قصد اضافه کردن گوشی دیگری به این لیست ندارد . Desire بعدی ,مدل ۵۱۰ است . این کمپانی تایوانی مدعی شده که ارزان ترین گوشی ۴G خود را به دنیا عرضه خواهد کرد . متاسفانه درمورد قیمت Desire 510 خبری در دست نیست اما براساس نواحی مختلف , قیمت آن متفاوت می شود .
این گوشی ۴.۷ اینچی FWVGA در ماه سپتامبر برای فروش در بیشتر فروشگاه های اروپا , آسیا و آمریکا به نمایش گذاشته می شود . ویژگی های سخت افزاری این گوشی شامل صفحه نمایش ۸۵۴×۴۸۰ , باتری ۲۱۰۰mAh و CPU با قدرت ۱.۲GHz quad-core Snapdragon 410 , یک گیگ RAM , دوربین پشتی با ۵ مگاپیکسل کیفیت , VGA selfie cam , بهره برده از سیستم عامل اندروید ۴.۴ , ۸ گیگ حافظه داخلی و اسلات microSD ( ارتقا تا ۱۲۸ گیگ ) .یکی از ویژگی های منفی این گوشی , نداشتن فلش LED است . به هر حال موفقیت یا عدم موفقیت این گوشی با مقایسه با دیگر گوشی های هم قیمت خود مشخص می شود . این گوشی با رنگ های سفید و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد .