انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیگرینی: مقابل استوک به خوبی خلق موقعیت نکردیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیگرینی: مقابل استوک به خوبی خلق موقعیت نکردیم 1
داور یک پنالتی واضح ما را نگرفت پیگرینی: مقابل استوک به خوبی خلق موقعیت نکردیم
خبرگزاری تسنیم: سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تأکید کرد شاگردانش در دیدار مقابل استوک‌سیتی به خوبی خلق موقعیت نکردند.

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) در هفته سوم این رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه اتحاد مغلوب میهمانش، استوک‌سیتی شد تا نخستین شکست فصل این تیم رقم بخورد.
مانوئل پیگیرینی در پی شکست خانگی شاگردانش با اشاره به اینکه داور می‌توانست یک ضربه پنالتی به سودشان اعلام کند، گفت: همه شما می‌دانید که داور یک پنالتی واضح ما را نگرفت ولی مسئله‌ای نیست. سعی کردیم تا در این بازی موقعیت‌های را روی دروازه استوک خلق کنیم ولی آنها هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم به خوبی دفاع کردند.
وی افزود: در این بازی نتوانستیم فضای لازم را برای خودمان خلق کنیم ولی تمام تلاش‌مان را برای گرفتن نتیجه به کار بستیم. از جنبه ایجاد موقعیت، بازی خیلی خوبی به نمایش نگذاشتیم ولی استوک روی یک ضدحمله در حالی که دیوف مسافت 70 متری را با توپ پیمود به سادگی به گل رسید.
سرمربی شیلیایی من‌سیتی تصریح کرد: از دست دادن سه امتیاز خانگی همیشه مسئله مهم و جدی است و کسب 9 امتیاز پیش از تعطیلی لیگ به خاطر انجام بازی‌های تیم ملی انگلیس خیلی برای‌مان اهمیت داشت ولی باختیم و این خیلی بد است که با شکست به تعطیلی لیگ می‌رویم. به هر حال روی نقطه ضعف‌های خودمان کار خواهیم کرد و همچنان انجام بازی شناور را در دستور کار خود خواهیم داشت.