انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آلبوم جدید پینک فلوید در راه است... ^____^
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آلبوم جدید پینک فلوید در راه است... ^____^ 1
همسر دیوید گیلمور گیتاریست و خواننده گروه پینک فلوید از انتشار آلبوم جدید این گروه در پاییز امسال خبر داد و این در حالی است که شرکت وارنر هنوز این خبر را تایید نکرده است.
 آلبوم جدید گروه راک بریتانیایی پینک فلوید "رودخانه بی‌انتها‌" The Endless River نام دارد و قرار است ماه اکتبر رونمایی شود.
این خبر غیرمنتظره که در آخرین ساعات روز شنبه از سوی منابع معتبر بسیار منتشر شد برای طرفداران گروه پینک فلوید خبری مسرت‌بخش است.
این خبر را ابتدا پالی سامسن همسر دیوید گیلمور گیتاریست و خواننده گروه پینک فلوید در صفحه توییترش منتشر کرد. متن کامل خبر این بود: آلبوم پینک فلوید اکتبر امسال ارائه می‌شود به نام "رودخانه بی‌انتها" که پایه‌اش را ریک رایت در سال 1994 ریخته و زیباست...
ساعاتی بعد درگا مکبروم-‌هادسن خواننده پشتیبان گروه پینک فلوید که در سال‌های دهه 80 و 90 با گروه همکاری می‌کرد، ضمن تایید این خبر عکسی از مرحله ضبط این آلبوم در صفحه فیسبوکش منتشر کرد که گواهی بر این مدعاست.
در این عکس درگا در کنار دیوید گیلمور و دو وکالیست دیگر در استودیوی ضبط در حال خواندن دیده می‌شود. او در توضیح این خبر نوشت: پینک فلوید آلبومی در دست انتشار دارد دارد و من هم در آن حضور دارم.
این گمان وجود دارد که آلبوم "رودخانه بی‌انتها" شامل قطعات منتشرنشده و ناکامل آلبوم "ناقوس جدایی" The Division Bell باشد که چهاردهمین و آخرین آلبوم استودیویی پینک فلوید است.
شرکت وارنر که در حال حاضر مسئولیت تولید و توزیع آثار پینک فلوید را به عهده دارد، هنوز این خبر را تایید نکرده است.

----------------------------------
پینک فلوید متشکل از سید برت (نوازنده گیتار)، نیک میسن (درام)، ریچارد رایت (کیبورد) و راجر واترز (نوازنده گیتار) از سال 1965 به رهبر برت شروع به کار کرد و در دهه 1970 به اوج شهرت رسید. گیلمور به عنوان پنجمین عضو گروه دسامبر 1967 به پینک فلوید پیوست. برت در آوریل 1968 به دلیل مشکلات روحی گروه را ترک کرد و پس از او واترز در نوشتن ترانه‌های گروه نقش زیادی داشت.
آلبوم "نیمه تاریک ماه" پینک فلوید سال 1973 به بازار آمد و با 45 میلیون نسخه یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های تاریخ موسیقی است.
"نی‌زن بر دروازه‌های سپیده‌دم" (1967)، "یک نعلبکی رمز و راز" (1968)، "اوماگوما" (1969)، "مادر قلب‌ اتمی" (1970)، "کاش اینجا بودی" (1975)، "جانوران" (1977)، "دیوار" (1979) و "برش نهایی" (1983) از دیگر آلبوم‌های پینک فلوید است.
بیش از 250 میلیون نسخه از آلبوم‌های گروه در دنیا به فروش رسیده است.
اعضای پینک فلوید آخرین بار سال 1985 در قالب یک گروه واحد برنامه اجرا کردند. واترز همان سال‌ از گروه جدا شد تا تنهایی کار کند.
پس از جدایی واترز از پینک فلوید، گیلمور به همراه رایت و میسن به کار گروه ادامه دادند. پینک فلوید بدون واترز در سال 1987 آلبوم "لغزش آنی در عقل" و سپس "ناقوس جدایی" را منتشر کرد. آلبوم آخر رتبه یک بریتانیا را کسب کرد و چهار هفته نیز در صدر پرفروش‌های آمریکا قرار داشت.
چهار عضو گروه دوم ژوئیه 2005 در کنسرت خیریه لایو 8 در هاید پارک لندن شرکت کردند. این کنسرت که به منظور مبارزه با فقر برپا شد، آخرین اجرای چهار عضو اصلی پینک فلوید در کنار هم بود. رایت سپتامبر 2008 در 65 سالگی بر اثر سرطان درگذشت...
حالا اووو کو تا پاییز

Π_Π
(03-09-2014، 10:38)BARDIN نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
حالا اووو کو تا پاییز

Π_Π

Autumn is coming...fishing