انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویری با کیفیت از اسمارت فون لنوو Vibe X2 لو رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لنوو در ماه‌های اخیر قدم‌های خود را در حوزه اسمارت فون بزرگ‌تر و مطمئن تر برمی‌دارد؛ حداقل نقشه راه لو رفته این شرکت در هفته‌های قبل چنین اتفاقی را به خوبی ثابت کرده است. خرید شرکت موتورولا نیز مزید بر علت شده تا لنوو را بتوان از همین حالا و پس از ورود گسترده تر به بازارهای دنیا از بخت‌های اصلی صنعت اسمارت فون بدانیم.
آخرین محصول این شرکت که در شرف معرفی است، لنوو Vibe X2 می‌باشد که احتمال معرفی آن در نمایشگاه IFA 2014 برلین می‌رود. حال چند روز به آغاز مراسم، تصاویری از این اسمارت فون در وبسایت میکروبلاگینگ Weibo دیده شده است.
آنچه که با توجه به سابقه لنوو در ذهن داریم، تمرکز خوب این شرکت بر روی طراحی محصولات است و اگر این تصاویر نیز واقعی باشد، Vibe X2 نیز با یک بدنه فلزی خوش تراش، ویژه و لایه بندی شده به خوبی از این «تمرکز» بهره برده است.
 
تصاویری با کیفیت از اسمارت فون لنوو Vibe X2 لو رفت 1Lenovo-Vibe-X2-4
تصاویری با کیفیت از اسمارت فون لنوو Vibe X2 لو رفت 1Lenovo-Vibe-X2-3
تصاویری با کیفیت از اسمارت فون لنوو Vibe X2 لو رفت 1Lenovo-Vibe-X2-2
تصاویری با کیفیت از اسمارت فون لنوو Vibe X2 لو رفت 1Lenovo-Vibe-X2-1
منظور از لایه بندی، آرایش رنگی بسیار زیبای قرار گرفته بر روی حاشیه آن است که جلوه ای چشم نواز به آن بخشیده است. اگر به تصویر برگزیده برای Vibe X2 در نقشه راه لو رفته لنوو نیز دقت کنید، با یک طراحی رنگین کمانی روبرو می‌شوید.
اما جدا از بحث طراحی Vibe X2 نیز چون دیگر دستگاه‌های اندرویدی از قطعات مشابه بهره برده است. این مشخصات لو رفته در مورد Vibe X2 است: اندروید ۴.۴.۲، صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۳ مگاپیکسل دوربین عقب، ۵ مگاپیکسل دوربین جلو و باتری ۲,۲۵۰ میلی آمپر ساعتی.