انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: با ابقاء وزیر علوم زمینه آرامش و پیشرفت بیشتر در دانشگاهها را فراهم کنیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم به استیضاح وزیرعلوم و تحقیقات رأی ندهند.

غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر بین مجلس و دولت برای پیشبرد اهداف مردم که ضروری ترین آن اشتغال جامعه است و تأکیدات مقام معظم رهبری بر همگرایی دولت و مجلس امیدواریم که نمایندگان مجلس به لحاظ ضرورت موضوع و با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم به استیضاح وزیر علوم و تحقیقات رأی ندهند و با ابقاء وزیر علوم زمینه آرامش و پیشرفت بیشتر در حوزه دانشگاهها را فراهم کنند.

وی اظهارکرد: اگر اشکالات موردی وجود داشته باشد نمایندگان نگران باشند قطعا این نگرانی ها رفع خواهد شد و وزیر علوم هم با ضرورت توجه به نقطه نظرات نمایندگان اشکالات را رفع خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر علوم دلایل مختلفی دارد بخشی از روی دلسوزی و بخشی نیز با برداشت سیاسی مطرح شده است.

زارعی بیان کرد: هر مبنایی که برای استیضاح وزیر علوم وجود دارد باید تقوای الهی، توجه به مصالح کشور و منافع مردم و ضرورت همگرایی و همدلی بین مسئولان دیده شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در استیضاح وزیر علوم مسایل سیاسی و شخصی، منافع حزبی و جریانی وجود نداشته باشد و با رعایت منافع و مصالح ملی، کاری نکنیم که جامعه از عملکرد مجلس نگران و ناراضی شود.