انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توقف اعزام دانشجویان آمریکایی به غرب آفریقا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانشگاه‌های آمریکایی برنامه‌های تحصیلی خود در غرب آفریقا را به دلیل وحشت از رسیدن ابولا به این کشور به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا (CDC) به اتباع این کشور هشدار داد تا به دلیل شیوع ابولا از سفرهای غیرضروری به گینه، لیبریا و سیرالئون خودداری کنند. این بیماری تاکنون در این کشورها 1700 نفر را مبتلا کرده که از این جمع بیش از 1000 نفر جان باخته‌اند.

از این زمان به بعد برخی دانشگاه‌های آمریکا اعلام کردند که هیچ دانشجویی را به این منطقه اعزام نخواهند کرد. در این بین دانشگاه «ایلینوی» نیز برنامه‌های تحصیلی خود را در ترم آینده به حالت تعلیق درآورده اما این تصمیم برای ترم بهار که از ترم پاییز پرطرفدارتر است اجرا نمی‌شود. تاکنون 10 دانشجو که برای ترم زمستان و بهار ثبت نام کرده‌اند بلاتکلیف هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، دانشگاه نیویورک نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد دانشجویان خود را برای برنامه تحصیلی ترم پاییز به غنا اعزام کند. اگرچه در غنا تاکنون هیچ مورد ابتلا به ابولا مشاهده نشده اما این کشور درست بین کشورهای غرب آفریقا که در بطن این شیوع قرار دارند، واقع شده است.
چBlushBlush