انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصویب کلیات مجموع مقررات حوزه پزشکی دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در نشست شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی کلیات مجموع مقررات حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب اعضا رسید.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دوازدهمین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه و رئیس شورای راهبری امور حقوقی و اکثریت اعضای شورا تشکیل شد.

در این نشست دکتر میرزاده مواردی از تخلفات انجام شده در دانشگاه را متذکر شد و در ادامه رئیس مرکز حراست با حضور در جلسه شورا به تشریح گزارش اخیر خود در خصوص پاره‌ای از سوء استفاده‌ها در ارتباط با خدمات دانشجویی پرداخته و پیشنهادات اصلاحی و اقدامات تامینی از سوی اعضا ارائه و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

همچنین در ادامه این نشست مجموع مقررات حوزه پزشکی که از سوی معاونت پزشکی ارائه شده و به تصویب کمیته تدوین رسیده بود مورد بررسی اعضا قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید. این مقررات نیز همانند چهار مجموعه سابق برای اطلاع رسانی در سایت دفتر حقوقی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در انتهای این نشست نیز یکی از وکلای دانشگاه به تشریح یکی از پرونده‌های علوم و تحقیقات برای اعضای شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه پرداخت.