انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لزوم ایجاد تشکل‌های فرهنگی دانشجو معلمان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجو معلمان باید با ایجاد تشکل های فرهنگی، استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، محمود میرمحمدی در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره دانشجو معلمان اظهار کرد: جنس فردی که دانشجو معلم است، با یک دانشجو متفاوت است و دانشجو معلم نسبت به دانشجو وظیفه ای مضاعف دارد و پسوند معلمی در کنار دانشجویی، انتظارات ویژه ایی را در ذهن ها ایجاد می کند.

وی افزود: دانشجو معلمان باید از لحظه به لحظه دوران تحصیل خود بهره بگیرند و باید در هر لجظه، بر وسعت شایستگی های خود بیفزایند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان باید علاوه بر استفاده از فرصت ها و بسترهای تدارک دیده شده توسط دانشگاه، خودشان نیز برای خلق فرصت برای رشد و تعالی کشور قدم بردارند.

میرمحمدی گفت: در مسائل پژوهشی و علمی دروس تخصصی دانشجویان، مطالب بسیار مفیدی گنجانده شده است و دانشجو معلمان، باید با ایجاد تشکل های فرهنگی، استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و تمدن ایرانیان، سرآمد فرهنگ های غرب و شرق جهان است و باید نسل جدید را با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی آشنا کرد.

گفتنی است بیست و چهارمین دوره جشنواره ی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور، روزهای 28 و 29 مرداد ماه به میزبانی پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز برگزار شد.