انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 60 درصد بناهای دانشگاه خوارزمی قدمتی به اندازه عمر انقلاب دارند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی دانشگاه خوارزمی گفت: 60 درصد بناهای دانشگاه خوارزمی قدمتی به اندازه عمر انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، میرهادی حسینی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی در ادامه طرح توسعه‌ای دانشگاه تربیت معلم احداث و از سال 67 فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار کرد: به جز دانشگاه علوم، خوابگاه‌ها و ساختمان اداری که از زمان آغاز به کار این دانشگاه احداث شده بودند، سایر بخش‌های این دانشگاه از جمله دانشکده روانشناسی، ریاضی، ادبیات و ... در طول سال‌های گذشته به این مجموعه اضافه شده است.

وی افزود: در حال حاضر عمر بیش از 60 درصد از بناهای این دانشگاه با عمر انقلاب برابری می‌کند و این امراهمیت سرمایه گذاری برای نوسازی و تعمیر این بناها را دو چندان می‌سازد.

حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون 25 بلوک خوابگاهی در دانشگاه خوارزمی وجود دارد که بسیاری از آنها به تعمیر و بازسازی نیاز دارند، بطوریکه

برخی از این خوابگاه‌ها به علت شدت فرسودگی و تخریب طی سالیان گذشته به کل تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست رییس جدید دانشگاه امسال به عنوان سال تعمیرات و نوسازی بناهای فرسوده دانشگاه نام گذاری شده است.

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی دانشگاه خوارزمی یادآور شد: از ابتدای تابستان تا کنون روند تعمیرات خوابگاهها آغاز شده و امید است تا بازگشت دوباره دانشجویان و شروع مجدد سال تحصیلی تعمیرات خوابگاه‌ها به پایان برسد.

وی اظهار کرد: با برآوردی که انجام شده به نظر می‌رسد تعمیر و بازسازی فضاهای فرسوده دانشگاه سه میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز داشته باشد .

حسینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 28 قرارداد باپیمانکاران مختلف برای بازسازی و تعمیر بناهای فرسوده دانشگاه منعقد شده است و این مجموعه از همه توان خود استفاده می‌کند تا تعمیرات لازم تا 25 شهریور ماه به پایان برسد؛ چرا که بعد از این زمان به دلیل این که دانشجویان در خوابگاه‌ها مستقر می‌شوند امکان ادامه تعمیرات وجود نخواهد داشت.