انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دعوت نامه ی Lenovo برای IFA 2014 : اسمارت فون Vibe X2 با طعم اندروید L می آید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از قبل می دانستیم که Lenovo برای جشنواره IFA برنامه دارد , اما جریان فرستادن دعوت نامه برای ۴ سپتامبر کمی دور از حدس بود . این دعوت نامه به طور واضح نشان از آن دارد که Lenovo Vibe X2 قسمت اصلی مراسم خاص Lenovo خواهد بود .

این دستگاه جدید تحت اندروید L ( یا Lollipop) اجرا خواهد شد . قسمت جالب دیگر , شاخ و شانه ی دوستانه ایست که به نظر می آید Lenovo قصد دارد با دعوت نامه ی خود به رخ مراسم Apple بکشد . همانطور که می دانید از قبل اطلاعاتی درباره این گوشی یعنی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe X2 فاش شده بود , همانند :
پردازشگر ۲ هسته ای ۲.۲GHz , نمایشگر لمسی ۵ اینچی ۱۰۸۰p , رم ۲ گیگ , ۳۲ گیگ حافظه داخلی , ۱۳ مگاپیکسل دوربین پشت با فلش LED و دوربین جلو با ۵ مگاپیکسل کیفیت برای عکس گرفن از خود , که مطمئنا در گجت نیوز مطالعه نموده اید .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دعوت نامه ی Lenovo برای IFA 2014 : اسمارت فون Vibe X2 با طعم اندروید L می آید 1

این دعوت نامه از نسخه ی بعدی اندروید lollipop نیز سخن می گوید . گوگل اندروید ۵ را تحت نام Android L عنوان کرده بود و هیچ کسی دلیل انتخاب ” L ” را نمی دانست , اما همینطور که در عکس می بینید , نام این گوشی درون نوعی آب نبات قرار گرفته که نشان دهنده ی این است که Lenovo گوشی خود را تحت سیستم عامل اندروید ۵ یا Android L یا lollipop عرضه خواهد کرد .
جشنواره IFA 2014 کمتر از یک هفته ی دیگر آغاز می شود و با انبوهی از گجت ها و تکنولوژی ها مواجه می شویم . جز صبر کردن کاری نمی توانیم انجام دهیم .