انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کاسیاس: افتضاح بودیم؛ سوسیداد نگذاشت سرافکنده شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دروازه‌بان رئال مادرید اعتراف کرد که تیمش در شکست شب گذشته مقابل سوسیداد عملکرد بسیار بدی داشته است.
کاسیاس: افتضاح بودیم؛ سوسیداد نگذاشت سرافکنده شود 1ایکر کاسیاس پس از شکست چهار بر دو رئال مادرید مقابل سوسیداد در آنوئتا اظهار داشت: ابتدا باید به رئال سوسیداد تبریک بگوییم. اتفاقی که افتاد طبیعی نبود؛ ما افتضاح بودیم و اصلا خوب بازی نکردیم. نباید می‌گذاشتیم بازی به این صورت از دستمان خارج شود. باید هرکاری برای بهتر شدن انجام دهیم زیرا علامت مهمی روی سینه لباس ما نقش بسته است و ما نباید به این شکل بازی کنیم.
وی ادامه داد: باید قوی‌تر باشیم و مراقب ضربات ایستگاهی باشیم. باید توجه بیشتری داشته باشیم اما نه تنها خط دفاعی بلکه همه ما باید روی کرنرها دفاع کنیم. باید تمام این‌ها را فراموش کنیم. شما گزارشگران کسانی هستید که باید در جمع خودتان در این باره صحبت کنید اما کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید در تیم در باره این اتفاقات صحبت کنیم زیرا نباید بگذاریم که این اتفاق دوباره بیفتد.
دروازه‌بان رئال مادرید خاطرنشان کرد: شاید نباید این تصویر را از خودمان نشان می‌دادیم. نباید این مسابقه را فراموش کنیم. این‌ها مسائلی است که باید در تیم بماند؛ اینجا کسی مقصر نیست که به اندازه کافی در زمین کارش را خوب انجام نداده باشد. سوسیداد بازی خودش را به نمایش گذاشت و نگذاشتند سرافکنده شوند. باید آنها را تحسین کرد. در بدترین شرایطم قرار ندارم.