انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نویر نه من بلکه همه ی المان برای قهرمانی تلاش می کنند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هواداران تیم قهرمان جهان مانوئل نویر و ماریو گوتسه، دو ستاره بایرنی «مانشافت» را به عنوان ستارگان برتر برگزیدند.

به گزارش وبسایت نود، دوشنبه عصر در ورزشگاه اسپریت آره‌نا تیم ملی آلمان جلسه تمرینی برگزار کرد که هواداران در آن حضور یافتند.

در حاشیه این تمرین با تلاش و همیاری باشگاه هواداری تیم ملی آلمان در مورد بهترین بازیکنان ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نظرخواهی شد.

برهمین اساس مانوئل نویر با کسب ۲۹،۳۱ درصد آرا به عنوان «بازیکن برتر جام جهانی» برگزیده شد.

همچنین دوستداران «مانشافت»(تیم آلمان) ماریو گوتسه را به عنوان «گلزن برتر جام» برگزیدند. این ستاره توانست در فینال جام جهانی با گل وقت اضافه خود باعث قهرمانی تیم کشورش شود.

 

*نویر: در راه قهرمانی آلمان کل تیم تلاش کرد

نویر و گوتسه پس از این که مورد تقدیر به همین خاطر واقع شده و جوایزی دریافت کردند، گفت‌وگوهای کوتاهی نیز انجام دادند.

دروازه‌بان آلمان‌ها گفت: طبیعی است کسب عنوان بازیکن برتر جام، افتخاری خاص برای من است. البته همین که با هواداران نزدیک باشم، برایم خیلی اهمیت دارد و بیشتر از عنوان خوشحالم می‌کند.

وی ادامه داد: تا جایی که من دیدم و حس کردم، در راه قهرمانی در جام جهانی برزیل، کل تیم تلاش کرد و موفق بود، پس باید بازیکن برتر باشد. در بازی‌های برزیل واقعا روحیه فوق‌العاده قوی و خارق‌العاده‌ای داشتیم. اگر این روحیه را نداشتیم،‌ کسب جام میسر نمی‌شد. از این جهت مایلم از تک ‌تک هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم که باعث شدند اکنون به چنین افتخاری برسم.

 *گوتسه: خاطره‌ای خوش را به من بخشیدید

ماریو گوتسه نیز که دقیقه ۱۱۳ بازی فینال با آرژانتین، با گل زیبا و تاریخی‌اش، قهرمانی چهارم را به آلمان‌ها بخشید، اظهار داشت: از همه هواداران خیلی متشکرم. شما هواداران باعث شدید ما به سوی قهرمانی پیش برویم. به نظر من کل آلمان قهرمان جهان است.

وی ادامه داد: روی آن توپ که منجر به گل شد، خوش‌شانس بودم که یک کار بزرگ را به زیبایی به پایان رسانم. هیچوقت آن کسانی که ما را در ورزشگاه ماراکانا کاملا زیر نظر داشتند،‌ را از خاطر نخواهم برد.

وی تصریح کرد: یکبار دیگر از شما هواداران متشکرم. واقعا با انتخاب من به عنوان کسی که گل برتر جام را زده، خاطره شیرین مضاعفی را به من بخشیدید.