انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصویر جدید آیفون ۶ منتشر شد + جدول مشخصات فنی و قیمت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بخش عمده ای از شایعات چند روز گذشته با محوریت آیفون ۶ منتشر شد ، اگر از خوانندگان این انجمن  باشید در خبر گذشته بهترین ویدیویی که از آیفون ۶  پخش شده را برای شما منتشر کردیم ، حال در جدیدترین خبر امروز تصویر این اسمارت فون به همراه جدول مشخصات و قیمت این محصول منتشر شده است که در ادامه شاهد آن خواهید بود .
تصویر جدید آیفون ۶ منتشر شد + جدول مشخصات فنی و قیمت 1
در جدید ترین تصویر منتشر شده شده آیفون ۶ روشن بوده و صفحه قفل سیستم عامل IOS به خوبی نمایان است . با توجه به خبر های منتشر شده ، تا کنون آیفون ۶ در رنگ های سفید ، نقره ای ، نسخه طلایی و نیز یک نوع خاص از خاکستری عرضه خواهد شد .
به همراه این تصویر که تصویری بسیار واضح از آیفون ۶ است مشخصات سخت افزاری نسخه ۴.۷ اینچی نیز منتشر شده است . از دیگر مشخصات سخت افزاری آیفون ۶ که تا کنون در خبر ها منتشر نشده است می توان به رزولوشن ۹۶۰ در ۱۷۰۴ پیکسل ، ۲ گیگابایت رم ، پردازنده دو هسته ای ۲ گیگاهرتز با چیپست A8 اپل و معماری ۶۴ بیتی ، فضای ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت اشاره داشت . آیفون ۶ قرار است با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش برسد .
با توجه به تمام اخبار منتشر شده ، آیا به نظر شما آیفون ۶ با آین مشخصات معرفی و عرضه خواهد شد یا صرفا اخباری برای جذب مخاطبین و جعلی می باشد ؟
جدول مشخصات فنی کامل
تصویر جدید آیفون ۶ منتشر شد + جدول مشخصات فنی و قیمت 1
خیلی زیباست ممنون
منم میخرم
apple  رو برا گوشی نمیپسندم ولی خوبه
عزیزم این عکس درستش نیست
بله یک مشکل فنی پیش اومد تا فردا درست می شه