انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسمارت فون های اندروید وان در رویداد ۱۵ سپتامبر معرفی خواهند شد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اوایل سال جاری میلادی در گوگل I/O ، این کمپانی برنامه جدیدی تحت عنوان اندروید وان تولید و معرفی کرد . ایده این طرح برای تولید کنندگانی بود که قصد تولید اسمارت فون های ارزان قیمت بر پایه اندروید را داشتند و در نهایت هدف این محصول تولید گوش های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت و با کیفیت است . احتمالا اولین محصول از اسمارت فون ها با سیستم اندروید وان در یک رویداد اختصاصی روز ۱۵ سپتامبر پرده برداری خواهند شد .
گوگل اعتقاد دارد که شروع کار اندروید وان باید در هندوستان باشد . و حال گزارش های دریافتی از کشور هندوستان حکایت از ارسال دعوتنامه توسط گوگل برای یک رویداد اختصاصی در ۱۵ سپتامبر را دارد .
بنا به گزارش ها تمرکز این مراسم بر اسمارت فون های اندروید وان توسعه یافته توسط Karbonn و Micromax است که در حال حاضر گوگل به آنها تعهد ساخت گوشی های هوشمند تحت این برنامه را داده است .
انتظار می رود که گوشی های هوشمند بر پایه اندروید وان قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار خواهند داشت ، هنوز چیز زیادی از مشخصات این اسمارت فون ها نمی دانیم اما به احتمال زیاد اسمارت فون هایی  با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، رادیو FM و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی هستند .
گوگل هنوز زمان راه یابی اندروید وان به آمریکا را اعلام نکرده است .