انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسکوچيچ نبايد ما را تهديد کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدير اجرايي باشگاه ملوان گفت: اسکوچيچ از پول بيت‌المال در باشگاه فولاد دستمزد مي‌گيرد و نبايد ما را تهديد به شکايت کند.

اسکوچيچ نبايد ما را تهديد کند 1





محمود پیشگاه هادیان در مورد شکایت اسکوچیچ از ملوان بخاطر طلب 60 هزار دلاری‌، گفت: اسکوچیچ با ملوان در فوتبال ایران مطرح شد. باشگاه ملوان هم بازیکن به فوتبال ایران معرفی می‌کند و هم مربیان را مطرح می‌کند. این حرف‌ها از اسکوچیچ که یک مربی حرفه‌ای است بعید بود. اسکوچیچ اکنون عضوی از خانواده فوتبال ایران است و چرا یک باشگاه ایرانی را تهدید به شکایت می‌کند. من و سایر مربیان بومی ملوان هم فصل گذشته در کنارش بودیم و همه مدارج مربیگری را هم طی کرده‌ایم و بالاترین مدرک مربیگری در آسیا را هم داریم اما فقط 10 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: مربیان بومی ملوان که سال‌ها برای این باشگاه و فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند همچنان در جا زده‌اند و خیلی کمتر از اسکوچیچ پول گرفتند. آیا مربیان و بازیکنان دیگر که از ملوان طلبکار بودند طلب‌های‌شان را گرفته‌اند که اکنون او تهدید به شکایت می‌کند؟

مدیر اجرایی باشگاه ملوان با اشاره به استفاده باشگاه‌ها از بودجه بیت‌المال، گفت: اکنون اسکوچیچ در فولاد پول بیت‌المال را می‌گیرد و آن پولی که او می‌گیرد پول ما هم هست. ما در ایران باشگاه خصوصی نداریم که بنابراین نباید او باشگاه ما را به شکایت تهدید کند. حبیبی، پورغلامی، احمدزاده و همه مربیان دیگر در ملوان بودند و این اقا چندین برابر مربیان بومی پول گرفت و برای باشگاه هم زحمت کشید اما همه عوامل باشگاه در کنار هم بودند. که نتایج خوبی گرفتیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به مشکلات ملوان عنوان کرد: 17 بازیکن از تیم ما در این فصل جدا شده‌اند با این حال ملوان دوباره یک تیم دیگر ساخت با هزینه‌ای کمتر و بازیکنان جوان تیم جدیدی درست کردیم.