انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماجرای مصادره خانه رویانیان چه بود؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال استقلال از ادعاهای مطرح شده از سوی مهدی رحمتی، حسین کعبی و ایمان موسوی تبرئه و این مربی به پرهیز از مراوده با افراد غیر حرفه‌ای خارج از حوزه فوتبال توصیه شد.

ماجرای مصادره خانه رویانیان چه بود؟ 1

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افکارنیوز ، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال استقلال از ادعاهای مطرح شده از سوی مهدی رحمتی، حسین کعبی و ایمان موسوی تبرئه و این مربی به پرهیز از مراوده با افراد غیر حرفه‌ای خارج از حوزه فوتبال توصیه شد.

پس از مصاحبه‌ها و اظهار نظرهای سیدمهدی رحمتی، سیدایمان موسوی و حسین کعبی علیه باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم و همینطور شکایت متقابل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم علیه افراد فوق، کمیته اخلاق روز سه‌شنبه رای خود را در مورد این پرونده صادر کرد.

علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق در این باره گفت: به جهت اینکه این افراد نسبت به اظهارات خود دلیل و مدرکی ارائه نکرده و برخی از آنها اظهار پشیمانی خود را اعلام کرده‌اند، امیر قلعه‌نویی را در خصوص ادعاها و اظهارات این افراد مبرا تشخیص داده و در این رابطه صرفا ایشان را به پرهیز از مراوده با افراد غیر حرفه‌ای خارج از حوزه فوتبال توصیه می‌کنیم.

رئیس کمیته اخلاق در ادامه افزود: با عنایت به درنظر داشتن نحوه اظهارات، بیان مطالب و شدت و ضعف آنها، حسین کعبی و سیدایمان موسوی هرکدام به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ چهل و پنج میلیون ریال و محرومیت از حضور در دو مسابقه رسمی و همینطور سیدمهدی رحمتی به توبیخ و درج در پرونده محکوم می‌شوند.