انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پارکر: منچستر بايد روني را کنار بگذارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پل پارکر بازيکن سابق منچستريونايتد اعتقاد دارد که در اين فصل بايد فان پرسي و فالکائو مهاجمان اين تيم باشند.

پارکر: منچستر بايد روني را کنار بگذارد 1




به گزارش "ورزش سه"، این مدافع پیشین میگوید وین رونی بخاطر عملکرد به قول او "افتضاح" در لیگ برتر در این چند بازی اخیر باید از ترکیب تیم کنار گذاشته شود.
وین رونی در 3 بازی اخیر این تیم فقط 1 گل به ثمر رسانده در حالیکه منچستریونایتد از 3 بازی لیگ برتر خود با کسب 2 تساوی و 1 شکست تنها 2 امتیاز دارد و بازی خود در لیگ اتحادیه را هم با نتیجه ی عجیب 4-1 به تیم گمنام ام کی دانز واگذار کرده است.
پارکردر ستون خود در یک سایت ورزشی نوشت: وین رونی افتضاح بوده است. او در بازی با برنلی که مثلا کاپیتان بود هیچ کار مفیدی انجام نداد. من یک بازیکنی را دیدم که فقط به خودش توجه دارد و هیچ کاری برای بازگرداندن تیم و روحیه دادن به بازیکنان دیگر انجام نمی‎دهد. تنها نکته ای که درباره ی او به چشم می آید این است که هفته ای 375 هزار پوند میگیرد و این قدر بد بازی میکند. فان پرسی آمادگی خوبی دارد و به نظر من برای خط هجومی یونایتد بهترین گزینه ها فالکائو و فان پرسی هستند. این مسئله که میگویند بهترین جای قرار گرفتن او پشت سر این دو بازیکن می‎باشد را هم قبول ندارم. چرا باید این کار را کرد وقتی گزینه های بهتری مثل خوان ماتا و دی ماریا برای این پست وجود دارند.
پارکر درباره ی شهامت فان خال برای ایجاد تغییرات بزرگ می‎گوید: فان خال همیشه در کارش نشان داده هیچ ترسی از تصمیم های بزرگ ندارد. او اخیرا و در جام جهانی با تعویض دروازه بان در بازی با کاستاریکا همین مساله را ثابت کرد. او الان هم می‎تواند بار دیگر این کار را انجام دهد زیرا وضعیت این بازیکن طوری نیست که راحت در ترکیب اصلی قرار بگیرد.