انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پشت‌پرده معرفی دستیاران ایرانی کی‌روش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش مشرق، در حالی که روز‌های یکی پس از دیگری سپری می‌شوند و هنوز وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد روز گذشته از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پنج گزینه مربی ایرانی برای دستیاری کارلوس کی روش بدون اطلاع اعضا هیات رئیسه رسانه‌ای شدند.

در میان گزینه‌های ایرانی پیشنهادی هیات رئیسه برای دستیاری کارلوس کی‌روش نام نفراتی همچون حسین فرکی، وحید هاشمیان، رحمان رضایی، مجید صالح و یحیی گل‌محمدی برای انتخاب دو دستیار ایرانی به عنوان دستیار اول و دوم کی‌روش قرار دارد.

این در حالی است که طبق گفته یکی از اعضا هیات رئیسه که تمایلی به اظهار نظر و مصاحبه در این خصوص را نداشت در جلسه اول شهریور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعضا هیات رئیسه این نفرات را به عنوان دستیار پیشنهادی برای کارلوس کی‌روش انتخاب و در یک نامه محرمانه به رئیس فدراسیون این نفرات را به او پیشنهاد می‌دهند و قرار بر رسانه‌ای شدن این موضوع تا زمان قطعیت این مسئله وجود نداشته است و عزیزی خادم بدون اطلاع اعضا هیات رئیسه این نفرات را معرفی می‌کند.

حتی اعضا هیات رئیسه هیچ برنامه‌ای برای مذاکره با نفرات انتخاب شده تا زمان تایید از طرف کفاشیان و کی‌روش نداشتند و قراری برای مذاکره در این زمینه وجود نداشته است اما یکی از اعضا بدون هماهنگی با دیگر نفرات هیات رئیسه حتی با برخی از این نفرات همچون رحمان رضایی صحبت‌هایی نیز در این خصوص انجام داده است.

حال سوال اصلی در این زمینه این است که آیا وظیفه انتخاب دستیار برای سرمربی که هنوز خودش با فدراسیون به توافق نرسیده است با اعضا هیات رئیسه فدراسیون است و یا علاقه یکی از اعضا هیات رئیسه برای اظهار نظر و تصمیم گیری در هر زمینه باعث رسانه‌ای شدن این موضوع شده است.