انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فن خال: اگر به دنبال کار ساده ای بودم به تاتنهام می‌رفتم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش گل، منچستریونایتد تحت هدایت مرد هلندی در سه بازی اول فصل تاکنون موفق به پیروزی نشده است و شرایط در اولدترافورد چندان مساعد به نظر نمی‌رسد. این مربی هلندی که پیش از پیوستن به یونایتد مورد توجه تاتنهام برای جانشینی آندره ویلاش بواش بود، اذعان می‌کند که کار در یونایتد بسیار سخت تر از کار در تاتنهام است و او نیز از این مورد آگاهی داشت است.
با تمام این تفاسیر فن خال به شغلش در یونایتد علاقه دارد و در سوال خبرنگاری که پرسید از اینکه پیشنهاد تاتنهام را رد کرده است، پشیمان شده یا نه، گفت: "نه، از قبول نکردن شغل تاتنهام اصلاً پشیمان نیستم. قبول دارم، شعلی را که در منچستریونایتد پذیرفته‌ام بسیار مهم و بزرگ است. این را کاملا درک کرده‌ام و شرایط از آن‌ چیزی که من فکر می‌کردم بدتر نیست. می‌دانم به دنبال چه چیزی هستم.
اگر به تاتنهام می‌رفتم، می‌توانستم شغل ساده تری را انتخاب کنم. کار من در آنجا نسب به الان در یونایتد چندان بزرگ نبود. به راحتی می‎توانستم به تاتنهام بروم. ولی من بزرگترین چالش فعلی فوتبال را پذیرفتم و من واقعا می‌خواستم به باشگاه اول کشور بپیوندم، نه تاتنهام. از نظر مالی، تاتنهام به اندازه یونایتد جذاب بود، ولی از نگاه من منچستر هنوز تیم اول انگلیس است."