انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دو برد ما حکم ۴ پیروزی را دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر فرانسه را هم ببریم شانس زیادی برای صعود به جمع ۶ تیم برتر پیدا می‌کنیم.
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افکارنیوز ، امیر غفور با شکست آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان معتقد است بازی اصلی را ایران برده است. پشت خط زن تیم ملی والیبال در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل آمریکا اظهار داشت: آمریکا واقعا تیم خوبی است. در دیدارهای تدارکاتی و لیگ جهانی اصلا با این تیم خوب بازی نکردیم. خیلی راحت هم می‌باختیم اما در لهستان برای اینکه ثابت کنیم می‌توانیم از آنها ببریم انگیزه زیادی داشتیم. بعه نظر من آن بازی‌هایی که مهم نبود و باید می‌باختیم را باختیم و بازی مهم را در اینجا بردیم.

او با تاکید بر قطعی شدن صعود ایران به دور دوم با کسب دو پیروزی مقابل ایتالیا و آمریکا گفت: دو بازی را بردیم که برای ما حکم چهار برد را دارد. اگر ما با برد بلژیک، پورتوریکو و فرانسه به دور دوم می‌رسیدیم، اما به ایتالیا و آمریکا می‌باختیم در دور بعد امیدی برای صعود نداشتیم ولی با این شرایط تقریبا صعودمان قطعی است. حتی اگر سه بازی دیگر را ببازیم به خاطر اینکه آمریکا و ایتالیا به دور بعد می‌آیند و پوئن‌های دور مقدماتی هم به حساب می‌آید در واقع ما چهار بازی انجام داده‌ایم.

غفور گفت: احتمال صعود فرانسه به دور دوم نیز زیاد است و نباید بعد از آن همه تلاش، بازی را مقابل این تیم آسان بگیریم. اگر فرانسه را هم ببریم شانس زیادی برای صعود به جمع شش تیم برتر پیدا می‌کنیم.