انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طعنه عزیزمحمدی به کفاشیان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش مشرق، عزیز محمدی افزود: جالب است در فدراسیون مدام می‌گویند وزیر ورزش باید برای ماندن کی روش کمک مالی کند اما خودشان در فدراسیون فوتبال حتی حاضر نیستند وزیر ورزش در مورد کی روش نظر بدهد. این حرف‌ها درست نیست. وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع فدراسیون فوتبال حق دارد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر بدهد و من نمی‌دانم این صحبت‌ها برای چه مطرح می‌شود.

او در مورد ناراحتی کی روش از اینکه وزیر ورزش در عقد قراردادش دخالت کرده است هم گفت: چطور کارلوس کی روش زمانی که قراردادش را در دفتر علی سعید لو رییس وقت سازمان تربیت بدنی بست مشکلی نبود اما حالا که وزیر ورزش او را نمی‌خواهد این مساله مشکل ساز شده است؟ این چیز‌ها عوام فریبی است و نباید در این مورد فرافکنی کند.

محمدی در مورد مربی پیشنهادی‌اش هم گفت: چرا نباید همین کرانچار در تیم ملی سرمربیگری کند؟ مگر همین کرانچار به عنوان سرمربی مونتگرو با انگلیس مساوی نکرد؟ او مربی خوبی است و مثل کی روش نمی‌خواهد بر فوتبال ایران ریاست کند. من بعید می‌دانم کرانچار بد‌تر از کی روش نتیجه بگیرد. ما می‌توانیم کرانچار را کنترل کنیم اما در مورد کی روش در ۴ سال نتیجه معکوس گرفتیم.