انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 4 ستاره دیگر استقلال در آستانه محرومیت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سب 15 امتیاز در 6 هفته ابتدایی این فرصت را به استقلال داد تا یکه‌تاز مطلق لیگ چهاردهم لقب گرفته و خود را مدعی اول قهرمانی نشان دهد.
بازی‌های شاداب و پرنشاط از بازیکنان این تیم در هفته‌های ابتدایی باعث شد تا خاطرات تلخ فصل قبل خیلی زود از ذهن طرفداران پاک شود و آنها را برای فصلی رؤیایی امیدوار کند. نتایج خوب استقلال در شرایطی رقم خورد که این تیم تنها برای بازی با سپاهان از تهران خارج شد و مابقی بازی‌ها را در تهران و مقابل دیدگان طرفدارانش انجام داد و حالا در هفته هفتم برای بار دوم باید از تهران خارج شده و مسیری طولانی را تا شهر مسجد سلیمان پیموده و برای اولین بار در تاریخ لیگ‌ برتر مقابل تیمی از این شهر به میدان برود، دیداری که استقلالی‌ها در آن دست به عصا خواهند بود چون یک غفلت ممکن است تاوان سنگینی همچون محرومیت چهار مهره کلیدی آنها از جدال حساس هفته آینده با نفت تهران را دربر داشته باشد.
با توجه به اینکه چهار مهره کلیدی و سرشناس این فصل استقلال در 6 هفته ابتدایی از داور دو بار کارت زرد گرفته‌اند در صورتی که مقابل نفت مسجد سلیمان هم به میدان رفته و کارت زرد بگیرند از جدال هفته هفتم و رویارویی با علی منصوریان محروم خواهند شد، اتفاقی که در این اوضاع و احوال چندان برای کادرفنی خوشایند نخواهد بود. میلاد فخرالدینی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی و جاسم کرار چهار ستاره استقلال هستند که با توجه به دو اخطاره بودن ممکن است جدال هفته هفتم برابر نفت را از دست بدهند از همین‌ رو باید در بازی فردا مقابل حریف خوزستانی دست به عصا به میدان بروند. یکی از مربیان استقلال در تشریح این وضعیت گفت: «در اینکه غیبت هر کدام از این بازیکنان ممکن است تاوان سنگینی برای استقلال داشته باشد شکی نیست اما نوع فوتبال آنها در زمین به گونه‌ای است که نمی‌توان تأکید کرد آرام‌تر بازی کنند.
به همین خاطر ما هیچ توصیه‌ای به این بازیکنان نداشتیم و مسلماً آنها بدون در نظر گرفتن این اتفاق با تمام توان به مصاف نفت خواهند رفت». نکته جالب اینکه نام هر دو هافبک دفاعی استقلال در جمع بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت قرار دارد و اگر آندو و امید ابراهیمی فردا اخطار بگیرند و بازی با نفت تهران را از دست بدهند، استقلالی‌ها برابر تیم کاپیتان محبوب و سابق‌شان با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد.