انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: منم شنيدم نكونام عامل خط خوردنم بوده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افکارنیوز ، محمدرضا خلعتبري هنوز نمي‌داند چه كسي عامل خط خوردنش از تيم ملي پيش از جام‌جهاني برزيل شد. هافبك مهاجم فصل پيش پرسپوليس اميدوار است دوباره به تيم ملي برگردد.

تساوي داربي اصفهان به سود رقبا شد.

خب داربی اصفهان همشه پر گل بوده و باز زبا بن سپاهان و ذوب‌آهن برگزار م‌شود. ان بار هم باز زبا را مشاهده کردم اما باز کم گل بود و در نهات نز با تساو به پاان رسد. فکر م‌کنم ان ک امتاز به درد هچکدام از تم‌ها نخورد.

سپاهان مستحق پيروزي بود يا ذوب‌آهن؟

هر دو تم خوب باز کردند اما واقعا در ان باز حق ما پروز بود و م‌توانستم راحت به برتر برسم.

تو چندي پيش گفتي اگر سرمربي ديگري جاي كرش بود مي‌توانستيم در جام‌جهاني سه امتياز بگيريم.

بله و ان موضوع کاملا طبع است. شاد اگر شخص دگر جا كرش بود و ان همه به او زمان م‌دادند، لگ را به خاطر آغاز تمرنات زودتر تعطل م‌کردند و اتفاقات دگر رخ م‌داد، م‌توانست سه امتاز هم بگرد. ما در ان جام جهان هم نتاج‌مان تغر نکرد و همان ک امتاز را گرفتم که در جام جهان ۲۰۰۶ گرفته بودم. البته ناگفته نماند که ما در باز با آرژانتن باز بسار خوب را به نماش گذاشتم اما در پاان ک باز خوب و زبا نتوانستم امتاز بگرم.

هنوز از اينكه به جام‌جهاني نرفتي ناراحتي؟

برا من فرق ندارد که محمدرضا خلعتبر در تم مل باشد ا نه و تنها موفقت تم مل کشورم اهمت دارد. ناراحت من هم فقط به خاطر خانواده‌ام است که واقعا از خودم بشتر ناراحت شدند.

حقم بشتر از انها بود که متاسفانه در جام جهان به آن نرسدم. با وجود انکه ک گل سه امتاز مقابل ازبکستان به ثمر رساندم، در باز با لبنان نز اولن گل را وارد دروازه ان تم کردم و در تمام تمرنات و اردوها چند سال اخر نز حاضر بودم اما معلوم نشد که به چه دلل مرا از لست مسافران جام جهان کنار گذاشتند. معلوم نشد که چه اتفاق افتاد اما كرش اعلام کرد که خط خوردن من نظر خودش بوده و من هم به نظر او احترام گذاشتم.

و اينكه شايعه شد نكونام عامل خط خوردنت شد؟

دگر نمی دانم چه بوده و چه چز گذشته اما من هم صحبت‌ها در ان خصوص شنده‌ام که ترجح م‌دهم در مورد آنها صحبت نکنم. به من گفتند نظر كرش بوده که خط بخورم و من هم دگر چز نگفتم و سکوت کردم.