انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خانزاده: تیم خوبی داریم، تنها مشکل کمبود وقت است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، در مورد آخرین وضعیت تیم امید پیش از آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی گفت: واقعاً تیم خوبی داریم و نفرات شایسته‌ای در تیم هستند؛ فقط تنها مشکل ما کمبود وقت است. اردوی حال حاضر اولین باری است که همه ما دور هم جمع می‌شویم و از دیدارهای ابتدایی بازی‌های آسیایی باید به عنوان مسابقات تدارکاتی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در اینچئون موفق باشیم اما کار بسیار دشواری داریم. خوب نیست که اردوها و بازی‌های دوستانه کمی داشتیم اما این مسئله دلیل نمی‌شود که به موفقیت در بازی‌های آسیایی فکر نکنیم.
مدافع تیم امید ایران در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند پس از 40 سال به المپیک صعود کند، اظهار داشت: مطمئناً هدف اصلی همه ما صعود به المپیک 2016 است. تمام بچه‌ها عزم خود را جزم کردند که بتوانند با صعود به المپیک دل همه مردم را شاد کنند.
خانزاده درباره شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی مقابل صبا وضعیت خوبی داریم و می‌خواهیم با برد مقابل تراکتورسازی از بحران خارج شویم. درست است که خودم در چند بازی آینده حاضر نیستم اما می‌دانم می‌توانیم همین شرایط را ادامه دهیم.
وی در مورد اینکه آیا از قرارداد فصل جدیدش با پرسپولیس مبلغی را دریافت کرده یا خیر عنوان کرد: تقریباً طلب فصل گذشته خود را از پرسپولیس دریافت کردم اما از قرارداد فصل جدیدم یک ریال هم نگرفتم که امیدوارم این مشکل هم حل شود.