انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویر جدید از اکسپریا Z3 مسی رنگ به همراه SmartBand هوشمند سونی منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بعد از دیدن تصاویری تبلیغاتی از اکسپریا Z3 کامپکت، حالا زمان آن رسیده که نگاهی نیز به برادر بزرگ‌تر آن اکسپریا Z3 بیندازیم. وبسایت اکسپریا بلاگ، امروز تصاویری را از نسخه مسی رنگ Z3 منتشر کرده که در کنار آن نیز یکی از دستگاه‌های پوشیدنی سونی به نام SmartBand Talk دیده می‌شود. تصویر اسمارت بند تاک امروز نشان از یک صفحه نمایش انحنادار E-Ink برای آن دارد که پیش‌تر نیز در کنار ساعت هوشمند سوم سونی آن را دیده بودیم.
تصاویر جدید از اکسپریا Z3 مسی رنگ به همراه SmartBand هوشمند سونی منتشر شد 1
تصاویر مربوط به اکسپریا Z3 صفحه جلوی آن را نشان نمی‌دهد، اما به هر حال بارها جلوی این اسمارت فون در تصاویر مختلف نشان داده شده است. با توجه به اطلاعات درز کرده از این اسمارت فون، اکسپریا Z3 چندانی با مدل Z2 ندارد، هر چند اندازه ای ۱۴۶.۵×۷۲.۴×۷.۵ میلی متری برای آن گزارش شده که تا حدی کوچک‌تر از نسل قبلی خود می‌باشد. در کنار رنگ مسی این اسمارت فون، رنگ‌های سفید، مشکی و سبزرنگی نیز از Z3 به بازار خواهد آمد.
تصاویر جدید از اکسپریا Z3 مسی رنگ به همراه SmartBand هوشمند سونی منتشر شد 1 تصاویر جدید از اکسپریا Z3 مسی رنگ به همراه SmartBand هوشمند سونی منتشر شد 1 تصاویر جدید از اکسپریا Z3 مسی رنگ به همراه SmartBand هوشمند سونی منتشر شد 1 تصاویر جدید از اکسپریا Z3 مسی رنگ به همراه SmartBand هوشمند سونی منتشر شد 1

امروز همچنین اطلاعات مربوط به اکسپریا Z3 نیز برای بار چندم لو رفته است. طبق اطلاعات جدید، اکسپریا Z3 دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع Triluminos با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ خواهد بود که درخشندگی تا ۶۰۰ نیت را برای کاربر فراهم می‌کند. در کنار آن چیپست اسنپ دراگون ۸۰۱ چهار هسته ای با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های عنوان شده برای پرچم‌دار جدید سونی است.