انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فروش ۴۰۰۰۰ دستگاه Xiaomi Redmi 1S در ۴.۲ ثانیه در هند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سیاست “بازار گرسنه” و فروش سریع شرکت Xiaomi این بار در هند به خوبی جواب داد. این شرکت در تازه ترین اخبار خود اعلام کرده است که موفق شده است تعداد ۴۰۰۰۰ دستگاه گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 1S را تنها در مدا ۴.۲ ثانیه در هند بفروش برساند. اخیراً نیر این شرکت با همین سیاست موفق به فروش ۹۵۰۰۰ دستگاه Xiaomi Mi3 در هند شده بود.

این اولین بار بود که این مدل در کشور هند عرضه می شد. شرکت Xiaomi اخیراً لیست ۱۰ بازار جدید را برای محصولات خود منتتشر کرده است که در این میان هند، برزیل و روسیه سه بازار اول در این لیست می باشند.
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فروش ۴۰۰۰۰ دستگاه Xiaomi Redmi 1S در ۴.۲ ثانیه در هند 1
این گوشی دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 400 با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 305 می باشد. درون این گوشی هوشمند ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی تعبیه شده است. همچنین می توان تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را نیز از طریق اسلات کارت حافظه به آن اضافه کرد. از دیگر مشخصه های آن می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل، دوربین جلویی ۱.۶ مگاپیکسلی و باطری ۲۰۰۰ میلی آمپری  اشاره داشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فروش ۴۰۰۰۰ دستگاه Xiaomi Redmi 1S در ۴.۲ ثانیه در هند 1
قیمت هر یک از این گوشی ها در هند معادل ۹۸  دلار آمریگا می باشد! فروش بعدی این شرکت در هند در تاریخ ۹ سپتامبر می باشد. باید منتظر بود و دید که دفعه بعد این شرکت چه رکوردی را در فروش گوشی های هوشمند ثبت خواهد کرد.