انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لومیا ۸۳۰ شاید فقط ۱۰ مگاپیکسل کیفیت دوربین داشته باشد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اطلاعاتی از دو گوشی جدید مایکروسافتی قبل از نمایشگاه IFA برلین , منتشر شد . ما حدس می زنیم این دو گوشی که خبرهایی از آن ها فاش شده است , نوکیا Lumia 830 و Lumia 730 باشند .

طبق گزارش قبلی ما فکر می کردیم که این دو گوشی مثل مدل های Lumia 930 یا Lumia 1520 با ۲۰ مگاپیکسل کیفیت دوربین خواهند آمد , اما طبق شایعه جدید و “پچ پچ” ها در چین , نباید همچین انتظاری را داشته باشیم . به علاوه آن که نوکیا Lumia 830 پردازشگری با قدرت Qualcomm Snapdragon 400 داشته باشد و می بایست صفحه لمسی با کیفیت ۷۲۰p را داشته باشد . این گوشی می تواند یکی از نازک ترین گوشی ها باشد و اگر در برابر دیگر کمپانی ها نتواند این رتبه را کسب کند , حداقل انتظار می رود در سری های Lumia بتواند این رتبه را داشته باشد .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لومیا ۸۳۰ شاید فقط ۱۰ مگاپیکسل کیفیت دوربین داشته باشد ! 1

به سراغ مدل Lumia 730 می رویم , مایکروسافت ادعا می کند این گوشی بهترین گوشی سلفی ( Selfie phone مدل گوشی هایی است که دوربین جلوی با کیفیت مطلوب و عالی دارند ) می باشد , آن هم به این دلیل که دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود . شایعات در مورد این دو گوشی و کیفیت دوربین های آن ها بسیار است , مانند این مورد که می گویند (!) ۸.۷ مگاپیکسل هم ممکن است باشد !!!