انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونالدو: مي خواهم رکوردهاي خودم را بشکنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، اعلام کرد که علاوه بر جام هاي زيادي که مي خواهد اين فصل با رئال فتح کند، به دنبال شکست رکورد گلزني خودش نيز هست.

رونالدو: مي خواهم رکوردهاي خودم را بشکنم 1




  به گزارش "ورزش سه" ، رئال فصل گذشته قهرمان کوپا دل ری و چمپیونز لیگ شد اما در لالیگا بعد از اتلتیکو مادرید و بارسلونا، در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

رونالدو امیدوار است که بتوانند عنوان قهرمانی لیگ را از چنگ رقیب همشهری خارج کنند و علاوه بر رقابت های داخلی، در اروپا نیز به قهرمانی برسند.

او به خبرنگاران گفت:" سال فوق العاده ای بود. ما قهرمان چمپیونزلیگ شدیم و دسیما را بردیم. جامی که رئال سال ها منتظر فتح آن بود. ما امسال هم به دنبال کسب عنوانی مشابه هستیم. دوباره قهرمانی در چمپیونزلیگ و همچنین قهرمانی در لالیگا."

رونالدو در فصل 12-2011، در 38 بازی در لالیگا، 46 گل به ثمر رساند و اکنون می خواهد این رکورد را بهبود ببخشد:" از نظر دستاوردهای شخصی، تلاش می کنم تا رکورد خودم را بشکنم.  می دانم دشوار است اما سعی ام را می کنم."

رونالدو همچنین در مورد اینکه دوست دارد پسرش راه او را ادامه بدهد یا نه، گفت:" دوست دارم کریستیانو هم فوتبالیست شود اما این چیزی نیست که من بخواهم در موردش تصمیم بگیرم. من تنها دوست دارم با او باشم و با او بازی کنم."