انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیروزی آرژانتین برابر ژرمن‌ها؛ حریفان ایران در جام ملت‌ها متوقف شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در اولین دور از بازی‌های دوستانه ملی پس از جام جهانی ۲۰۱۴، تیم‌های آرژانتین، انگلیس، روسیه، ترکیه و اوکراین برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کردند.
پیروزی آرژانتین برابر ژرمن‌ها؛ حریفان ایران در جام ملت‌ها متوقف شدند 1در نخستین دور از بازی‌های ملی (فیفا دی) پس از جام جهانی ۲۰۱۴،‌ شب گذشته (چهارشنبه) چندین دیدار در نقاط مختلف دنیا برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی آرژانتین موفق شد تیم ملی آلمان را در شهر دوسلدورف این کشور با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد تا قسمتی از زخمی که به خاطر شکست در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برابر ژرمن خورد را التیام دهد.
در این بازی که تیم ملی آلمان برخلاف آرژانتین ترکیبی متفاوت با ترکیب‌اش در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ را به میدان فرستاده بود، سرخیو آگرو در دقیقه ۲۱، لاملا در دقیقه ۴۰، فدریکو فرناندس در دقیقه ۴۷ و آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۵۰ آلبی سلسته را با نتیجه ۴ بر صفر پیش انداختند اما در ادامه آندره شورله در دقیقه ۵۲ و ماریو گوتسه (زننده تک گل فینال جام جهانی) در دقیقه ۷۸ دو گل از گل‌های خورده را برای تیم تحت هدایت یواخیم لو جبران کردند.
در این بازی آنخل دی‌ماریا با ارائه عملکردی تحسین‌برانگیز توانایی‌هایی خود را به رخ سران رئال مادرید که چندی پیش او را به منچستریونایتد فروختند کشید تا بر شمار کسانی که پیش‌بینی می‌کنند کهکشانی‌ها از فروش او ضرر خواهند کرد، افزوده شود. وی علاوه بر زدن گل، پاس هر سه گل آرژانتین را هم داد.
در دیگر بازی‌ مهم شب گذشته تیم ملی انگلیس که جام جهانی را بدون کسب حتی یک پیروز ترک کرد، در ورزشگاه ومبلی لندن میزبان نروژ بود و این بازی را با تک گل وین رونی در دقیقه ۶۸ که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید برد.
دیشب همچنین تیم ملی امارات، یکی از سه حریف تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ در استرالیا، در استادیوم زالگریس در پایتخت لیتوانی میهمان تیم ملی این کشور بود و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد. دیویداس در دقیقه ۴۲ گل نخست بازی را برای لیتوانی به ثمر رساند و حسین هیکل دردقیقه ۹۰ کار را به تساوی کشاند. قطر یکی دیگر از همگروهان ایران در جام ملت‌های آسیا نیز شب گذشته در مراکش برابر تیم ملی این کشور با تساوی بدون گل متوقف شد.
نتایج سایر بازی‌های دوستانه شب گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:
میانمار ۴ - فلسطین یک فیلیپین ۵ - تایوان یک روسیه ۴ - آذربایجان صفر اوکراین یک - مولداوی صفر لتونی ۲ - ارمنستان صفر دانمارک یک - ترکیه ۲ جمهوری چک صفر - آمریکا یک ایرلند ۲ - عمان صفر