انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قلعه‌نویی: کار اصلی ما با اتهام‌زنندگان در دادسرا خواهد بود؛تا آخر پیگیری ‌می‌کنم حتی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قداست فوتبال ما زمانی شکسته شد که بازیکن مقابل مدیرعامل قرار گرفت که این موضوع برای ۱۲،‌۱۳ سال پیش بود که در دوره امیر عابدینی اتفاق افتاد
قلعه‌نویی: کار اصلی ما با اتهام‌زنندگان در دادسرا خواهد بود؛تا آخر پیگیری ‌می‌کنم حتی 1سرمربی تیم استقلال در واکنش به حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: کار اصلی ما در دادسرا خواهد بود.
سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه کمیته اخلاق وی را از اتهامات زده شده مبرا دانسته، گفت: وقتی شما در کارتان به خدا توکل می‌کنید از هیچ چیزی نباید هراس داشته باشید. از قبل مشخص بود که این جریان یک بازی بود. من ناراحت ایمان موسوی هستم چون او باید یکی از بازیکنان خوب ایران شود اما او را درگیر یک بازی کردند که نباید در آن قرار می‌گرفت.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: این رای بخشی از پیگیری‌های ما بود و اصل کار ما در دادسرا خواهد بود و تا انتها نیز می‌خواهم پیگیر آن شوم. قداست فوتبال ما زمانی شکسته شد که بازیکن مقابل مدیرعامل قرار گرفت که این موضوع برای ۱۲،‌۱۳ سال پیش بود که در دوره امیر عابدینی اتفاق افتاد. این مسائل فوتبال ما را به بیراهه می‌برد. من آدمی هستم که می‌خواهم مبارزه کنم و تا انتهای این مسئله هستم حتی اگر به قیمت رفتنم از فوتبال تمام شود.
وی افزود: باید حرمت‌ها حفظ و از بین رفتن حرمت‌ها ریشه‌کن شود. نمی‌خواهم در مورد حکم کمیته اخلاق صحبت کنم اما به نظرم وقتی با آبروی فردی بازی می‌شود باید محکم آن را پیگیری کرد؛ با این حال کار اصلی ما در دادسرا خواهد بود.