انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ویسی: گلزنی در تیم ما معضل شده!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ مشکل گلزنی در تیم ما یک معضل است. در این زمینه ما مشکل داریم اما امیدوارم که فردا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.
ویسی: گلزنی در تیم ما معضل شده! 1 عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پدیده عنوان کرد: بچه‌های ما با بازی خوبی که در انزلی انجام دادند از لحاظ روحی و روانی در شرایط کاملا آماده‌ای قرار دارند و مهم‌ترین اصل ما در بازی فردا گرفتن هر سه امتیاز مقابل پدیده است.
ویسی ادامه داد: مشکل گلزنی در تیم ما یک معضل است. در این زمینه ما مشکل داریم اما امیدوارم که فردا بتوانیم این مشکل را حل کنیم. هرچند ما چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت نداریم.
وی اظهار کرد: من انتظارم از همه این است که ما را حمایت کنند. سه بازی را به خاطر قضاوت‌های داور از گرفتن نتیجه بازماندیم و امیدواریم تا اشتباهات داوران فردا برایمان دردسرساز نشود.
سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: ما فعلا با داشته‌هایمان تلاش می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم و امیدواریم که در این بازی فرصت‌هایی که از دست دادیم را جبران کنیم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.
ویسی تصریح کرد: تیم ما خیلی بهتر شده، بچه‌ها به خودباوری رسیده‌اند. هرچند که ما بردی نداشتیم، اما از بازی مقابل ملوان روحیه بچه‌ها بالا رفته است.
وی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: روح‌الله سیف‌الهی و دروازه‌بانمان محروم هستند و ایمان باصفا و رامین خسروی هم مصدوم هستند.