انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گواردیولا:انریکه میتوانددر بارساموفق تر از من باشد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 هدایت بارسا را برعهده داشت و با این تیم به 14 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید


گواردیولا:انریکه میتوانددر بارساموفق تر از من باشد! 1
پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، مطمئن است که لوئیس انریکه بهترین گزینه برای هدایت بارسا محسوب می شود و معتقد است که همبازی سابقش می تواند در نوکمپ حتی بهتر از خودش نتیجه بگیرد.
گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 هدایت بارسا را برعهده داشت و با این تیم به 14 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید. او اکنون معتقد است که با حضور لوئیس انریکه در نوکمپ، بارسا می تواند یک عصر طلایی دیگر را پشت سر بگذارد.
او به خبرنگاران گفت:" البته او می تواند با دستاوردهای من در بارسا برابری کند. من توانایی های زیادی در او می بینم. او می تواند بهتر از من در بارسا کار کند. برای بارسا بسیار مهم است که بار دیگر هویتش را به دست بیاورد؛ فلسفه ای که همه ما آن را می شناسیم. فکر می کنم تنها زیر نظر لوئیس انریکه می توانیم به چنین دستاوردی برسیم."
گواردیولا و انریکه بین سال های 1996 تا 2001 در بارسا همبازی بودند و در زمان حضور گواردیولا روی نیمکت تیم اول بارسا، انریکه سرمربی تیم B بارسا بود.