انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هاجسون: بازیکنان خارجی زیاد در لیگ برتر عامل ناکامی تیم ملی انگلیس بودند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تیم ملی انگلیس تعداد زیاد بازیکنان خارجی در لیگ این کشور را عامل ضعف تیم ملی این کشور دانست.
هاجسون: بازیکنان خارجی زیاد در لیگ برتر عامل ناکامی تیم ملی انگلیس بودند 1تیم ملی فوتبال انگلیس در رقابت‌های جام‌جهانی برزیل عملکرد ضعیفی داشت و از سه بازی تنها یک امتیاز به دست آورد و از صعود به دور بعد بازماند. انتظار می‌رفت که با این عملکرد ضعیف، هاجسون از تیم ملی انگلیس برکنار شود یا اعلام استعفا کند اما این مربی باتجربه دوست دارد که به کار خود ادامه دهد. هاجسون در گفت‌وگویی که با شبکه اسکای اسپورت انگلیس داشت، گفت: همچنان که پیش از این هم گفتم اصلا قصد خداحافظی ندارم. دوست دارم به کار خود ادامه دهم و اعتقاد دارم که با این تیم خوبی که داریم می‌توانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم. بیش از این چیز جدیدی برای گفتن ندارم.
روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس تعداد زیاد بازیکنان خارجی در لیگ برتر را عامل ناکامی تیم ملی این کشور دانست و گفت:‌ به نظرم وقتش رسیده که درباره جذب بازیکنان خارجی در بین تیم‌های لیگ برتر دخالت کنیم . متاسفانه تعداد بازیکنان خارجی در لیگ برتر روز به روز در حال افزایش است و این موضوع به ضرر ما تمام شده است . نمی دانم چطور باشگاه‌ها در فوتبال انگلیس تا این حد بازیکن خارجی جذب می‌کنند و اتحادیه فوتبال انگلیس نیز کاری به آنها ندارد. این موضوع در سال های گذشته باعث شده به فوتبال ملی ما ضرر وارد شود ولی ما از شکست هایمان درس نگرفتیم و نتوانستیم عامل شکستمان را در بازیهای قبل مشخص کنیم. البته به نظرم بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارم که ارزش زیادی برای من دارند. خیلی از بازیکنانی که در سال‌های اخیر به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شدند شایسته بودند و قطعا در آینده نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
سرمربی تیم ملی انگلیس ادامه داد: در حال حاضر در تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی بازی می‌کنند. از این که چنین بازیکنانی در تیم من بازی می‌کنند به خود می‌بالم. هیچ شکی ندارم که انگلیس در سال‌های آینده با این بازیکنان نتایج خوبی کسب می‌کند. با تاکید بگویم که همه بازیکنان هم دوست دارند به کار خود ادامه دهم. همه شما حمایت فدراسیون فوتبال را هم از من دیدید. می خواهم در سال های آینده با دعوت از دیگر بازیکنان جوان به تیم بتوانیم شرایط جدیدی در تیم ملی انگلیس ایجاد کنیم.
شاگردان هاجسون در دیدار نخست خود در برزیل برابر ایتالیا تن به شکست دادند. آنها در دیدار دوم هم با نتیجه دو بر یک از اروگوئه شکست خوردند و حذف شدنشان از جام‌جهانی نهایی شد. این تیم در دیدار سوم که برای آنها کاملا تشریفاتی بود با تساوی بدون گل برابر کاستاریکا متوقف شدند تا تنها با یک امتیاز از برزیل خداحافظی کنند. آنها در اولین دیدار خود پس از جام جهانی باید در دیداری دوستانه به مصاف نروژ بروند. انگلیس در این دیدار نمی‌تواند از استیون جرارد و فرانک لمپارد استفاده کند. این دو بازیکن پس از جام جهانی برزیل از تیم ملی انگلیس خداحافظی کردند.
پیش از این هم فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که هاجسون تا پایان قرارداد خود یعنی تا سال ۲۰۱۶ به کار خود ادامه خواهد داد.