انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آرزوی این روزهای کریس رونالدو / در فکر بازگشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کریستیانو رونالدو اعتراف کرد دوست دارد پیش از آویزان کردن کفش‌هایش به اولدترافورد برگردد هرچند بعید است که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.
برترین بازیکن جهان که سال 2008 با قراردادی 80 میلیون پوندی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست پیش از این هم چند بار از ارائه پاسخ منفی قطعی به احتمال بازگشت خود به اولدترافورد خودداری کرده بود و این بار هم بر تعلق خاطر خود به شیاطین سرخ تأکید کرد.
وی در گفت‌وگو با نشریه دیلی‌میل اظهار داشت:
نقل قول:
من عاشق منچستریونایتد هستم، همه این را می‌دانند و بارها آن را گفته‌ام. منچستریونایتد در قلب من است و در این تیم دوستان زیادی دارم. هواداران منچستریونایتد فوق‌العاده‌اند و آرزویم این است که یک روز دوباره به این تیم برگردم.
رونالدو افزود: البته اکنون از وضعیتم در رئال مادرید راضی هستم و چهار سال دیگر با این تیم قرارداد دارم اما هیچکس از آینده خبر ندارد به خصوص که منچستری‌ها با من رفتاری فوق‌العاده داشتند. من واقعاً از بودن در منچستریونایتد لذت بردم.
کاپیتان تیم ملی پرتغال در ادامه گفت که آینده روشنی را برای تیم قدیمی‌اش متصور است به خصوص پس از اضافه شدن بازیکنانی مانند آنخل دی‌ماریا و رادامل فالکائو.
وی خاطرنشان کرد: باور کنید که منچستریونایتد دوباره به یکی از تیم‌های قدرتمند تبدیل خواهد شد. من مطمئنم. منچستریونایتد تیم بزرگی است. اتفاقاتی که برای این تیم رخ داده ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. منچستریونایتد اکنون از برهه سختی در حال عبور است. فصل پیش آنها وضعیت وحشتناکی داشتند و این فصل را هم که خوب شروع نکرده‌اند. با این حال عملکردشان در بازار با خرید دی‌ماریا و فالکائو خوب بوده است و مطمئنم که از این به بعد شرایط من‌یونایتد بهتر خواهد بود.
رونالدو در پایان تصریح کرد: من می‌خواهم اوج‌گیری دوباره منچستریونایتد را ببینم، چون این تیم یک تیم فوق‌العاده است و شایسته وضعیتی بهتر از این است. فالکائو بازیکن بسیار خوبی است و منچستریونایتد از خرید او سود زیادی خواهد برد.
تکراری خودت گذاشته بودی HeartHeartHeartHeartHeart