انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مرفاوي: به فکر استحکام خط دفاعي‌مان هستيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صمد مرفاوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم راه‌آهن و صبای قم اظهار داشت: طبیعی است که بازی با راه‌آهن برای ما و آنها بسیار بااهمیت باشد، چون هر دو تیم در هفته گذشته شکست خوردند و این بازی سختی برای‌مان خواهد بود.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به شناختی که ما از راه‌آهن داریم و آنها از تیم صبا دارند بتوانیم بازی بسیار خوبی را مشاهده کنیم و چیزی که ما در زمین می‌خواهیم به خوبی پیاده شود تا امتیاز لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به جوان و با انگیزه بودن تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: راه‌آهن با بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی که دارد کار ما را در بازی فردا سخت‌تر خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم از بازی با این تیم سربلند بیرون بیایم. خوشبختانه در بازی فردا محرومی نداریم اما حسن‌زاده همچنان مصدوم است که امیدواریم به بازی فردا برسد.

مرفاوی در خصوص اینکه تیمش در دو بازی گذشته شش گل دریافت کرده و این نشان می‌دهد که این تیم در خط دفاعی باضعف‌هایی روبه‌روست، گفت: صددرصد ضعف‌هایی داریم و باید به فکر استحکام تیم‌مان در خط دفاعی باشیم. ما در بازی با تراکتورسازی چهار گل دریافت کردیم و در بازی پرسپولیس نیز دو گل درون دروازه ما قرار گرفت.

وی افزود: البته فکر می‌کنم در بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس بهتر از دو هفته پیش عمل کردیم و بعضی ضعف‌های خط دفاعی‌مان برطرف شده بود. امیدوارم اشتباهات‌مان هفته به هفته کمتر شود و خط دفاعی بهتری داشته باشیم. گل‌های هم که در این چند هفته خوردیم، بیشتر روی اشتباهات فردی خودمان بوده که امیدواریم از تعداد آنها کاهش یابد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در واکنش به این سوال که آیا تیمش می‌تواند به رتبه بالای جدول بیاید و حتی به کسب سهمیه نیز فکر کند، عنوان کرد: هیچ مربی نمی‌تواند برای تیمش جایگاهی را مشخص کند. حتی تیم‌های اول و آخر جدول هم نمی‌تواند درباره آینده خود پیش‌بینی کند، چرا که این کار بسیار سخت است.

مرفاوی خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و نسبت به فصل گذشته به جایگاه بهتری برسیم. امیدوارم تمام مجموعه ما به چیزی که می‌خواهد برسد اما در عین حال اعتقاد دارم کسب سهمیه آسیایی کار بسیار سختی است.

وی درباره اینکه برخی بازیکنان برای شرکت در جلسات تمرین تیم به قم می‌روند و نفراتی چون پیروز قربانی، هادی شکوری و ... از این موضوع گلایه دارند، خاطرنشان کرد: من هم معتقدم بازیکن باید با آرامش و تمرکز در تمرین حاضر شود و از مدیرعامل باشگاه خواسته‌ام مشکلات مربوط به رفت و آمد بازیکنان برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: البته این موضوع مستلزم آن است که درصد اولیه قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا بتوانند در قم محلی را برای اسکان خود تهیه کنند. بازیکنان نیز قطعاً براساس قراردادشان مطابق با شرایط کار خود را انجام خواهند داد.

وی در خاتمه اظهار داشت: من هم دائم در حال رفت و آمد بین تهران و قم هستم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.
به فکر حمله هم باشهDodgy