انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شکوري: به قرباني فشار آمد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سايپا که بازي قبل را به پرسپوليس واگذار کرد حالا به دنبال سه امتياز بازي با راه آهن است از ان طرف هم راه آهني ها با بردي که پديده تقديمش کردند اين بازي پر از انگيزه اند.

شکوري: به قرباني فشار آمد 1




هادی شکوری مدافع صبا در مورد باخت به پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: طرح های خاصی برای بازی با پرسپولیس داشتیم اما گل زود هنگام تیم ما را به هم ریخت.همه دیدند که تیم سرتر میدان بودیم ما کلی موقعیت داشتیم اما آن ها فقط دو موقعیت داشتند که هردویش هم تبدیل به گل شد.تجربه آن ها به ما چربید.

او ادامه داد: امسال شرایط سخت شده و تا سوت پایان یک بازی زده نشود نمی توان تشخیص داد ان تیم در بحران هست یا نه.الان مثلا راه آهن یک باخت بد آورده اما دلیل نمی شود ما بگوییم آن ها در بحران هستند.هر بازی شرایط خاص خودش را دارد .اول فصل است و ما باید به فکر جمع کردن امتیاز ها باشیم.
بازیکن صبا در مورد مهاجمان را آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: راه اهن تیم پر مهره ای است.آن ها مهاجمان خوبی از جمله منوچهری،غلامی و حتی رضائیان دارند.من با غلامی و منوچهری خیلی رفیق هستم اما در زمین بازی دیگر رقیب هستیم.

شکوری در مورد قهر پیروز قربانی از تیم اضافه کرد: مشکل پیروز حل شده و الان هم با تیم تمرین می کند.به هر حال وقتی تیم در شرایط سخت قرار می گیرد به بازیکن فشار می آید قربانی هم کمی عصبانی شده بود.ما مشکلات مان را درون خانواده حل می کنیم.
Big Grin ConfusedConfusedConfusedConfused