انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دغاغله: با کمي درد هم بازي نمي‌کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دوران مصدوميت مهدي دغاغله،مهاجم پرسپوليس تقريبا به اتمام رسيده اما هنوز معلوم نيست فردا مي تواند مقابل تراکتور به ميدان مي رود يا نه .

دغاغله: با کمي درد هم بازي نمي‌کنم 1




دغاغله درباره شرایط پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر همه مصدومان رسیدند امیدوارم با همت بچه ها تراکتورسازی را شکست دهیم.

او ادامه داد: ما کل بازی ها را به قصد پیروزی وارد زمین می شویم.همین جا از تماشاگران می خواهم که فقط از تیم های خود حمایت کنند.

او درمورد اینکه بازی قبل نتوانست در ترکیب باشد و فکر می کند دراین بازی حضور داسته باشد گفت:من کمی احساس درد می کردم دایی هم ترجیح داد به من بازی ندهد امروز در تمرین عصر معلوم می شود که فردا می توانم در ترکیب باشم یا خیر.اگر دردم خیلی هم کم باشد بازی نمی کنم چون اگر دوباره مصدوم شوم در روحیه ام اثر منفی می گذارد.

دغاغله در مورد کری خوانی های تراکتوری ها اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است آن ها باید از ما بترسند نه ما از آن ها.مهم نیست تراکتوری ها حرفی بزنند یا نه ما در زمین فوتبال نشان می دهیم که چه تیمی هستیم.

مهاجم پرسپولیس در آخر گفت: همه منتظرند تا یک مهدی دغاغله آماده برگردد مطمئن باشد که با انگیزه بسیار بالا باز خواهم گشت.پارسال در نیم فصل اول کلی گل زده بودم حالا ببینید تا پایان فصل چه اتفاقی رخ می دهد.
بازی نکرد که......HuhHuhHuh