انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بلیط الکترونیکی بخرید یک خودرو ببرید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش گدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روه ورزش باشگاه خبرنگاران 
حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت برگزار می‌شود.

 وی افزود: این مراسم با حضور قاری بین‌المللی قرآن، مداحان اهل بیت، گروه نواهای آئینی که به ۴ زبان آذری، فارسی، انگلیسی و عربی برنامه خود را اجرا می‌کنند و همچنین خوانندگان موسیقی که به دو زبان فارسی و آذری ترانه می‌خوانند برگزار می‌شود. 

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ ادامه داد: در این مراسم از دو خودرو مدیران خودرو رونمایی خواهد شد که یکی از این خودروها بین تماشاگرانی که دارای کارت عضویت خرید بلیت الکترونیک هستند قرعه کشی‌ و اهدا می‌شود.

 مدیر بازاریابی این شرکت گفت: هدف از این قرعه کشی اشاعه فرهنگ خرید بلیط الکترونیک و بیشتر شدن تماشاگران در ورزشگاه خواهد بود 

امیری افزود: رونمایی از MVM315 جدید با حضور هادی طباطبایی و علی انصاریان انجام خواهد شد و پس از آن این خودرو از طریق قرعه کشی به یک تماشاگر حاضر در ورزشگاه اهدا خواهد شد.

 وی افزود: بعد از المپیک لندن در مراسمی که داشتیم به مدال آوران بازیهای المپیک خودروهایی را هدیه کردیم و قطعا در آینده نیز این اقدامات در جهت حمایت از ورزش ملی ایران صورت خواهد گرفت. امیری در مورد تیمداری در فوتبال گفت: تاکنون به این موضوع به طور جدی وارد نشده‌ایم اما احتمال آن وجود دارد که در آینده بخواهیم روی این مسئله برنامه ریزی کنیم.

 تمامی این مراسم با همکاری سازمان لیگ و کانون ایران نوین برگزار می شود. گفتنی است؛ مراسم فوق از ساعت 16:45 آغاز خواهد شد.
حتما میخرمTongueTongueTongue