انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لنوو اولین اسمارت فون ۶۴ بیتی خود با نام Vibe Z2 را در IFA معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لنوو شاید در دنیای اسمارت فون ها نام چندان شناخته شده ای برای ما نباشد. همانطور که همگان انتظار داشتند خانواده اسمارت فون های لنوو امروز اعضای دیگری را در نمایشگاه IFA به جمع خود اضافه کردند و لنوو دو اسمارت فون Vibe Z2 و Vibe X2 را معرفی کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لنوو اولین اسمارت فون ۶۴ بیتی خود با نام Vibe Z2 را در IFA معرفی کرد 1
آنطور که از نام آن بر میاید، Vibe Z2 در جایگاهی پایین تر از پرچمدار لنوو Vibe Z2 Pro قرار خواهد گرفت؛ اما این تازه وارد اولین اسمارت فونی ۶۴ بیتی لنوو است که از پردازنده ۴ هسته ای Snapdragon 1.4GHz استفاده میکند که روی یک شاسی ۷.۸ میلی متری قرار گرفته است. این بدین معنی است که این اسمارت فون به خوبی خواهد توانست نسخه بعدی اندروید را که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده اجرا کند.
این اسمارت فون دارای صفحه نمایش بسیار روشن ۵.۲ اینچی با وضوح ۷۲۰p است که ۳۲G حافظه داخلی، ۲ جایگاه سیم کارت و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به سنسور نور پس زمینه آن را همراهی می کنند.
لنوو اولین اسمارت فون ۶۴ بیتی خود با نام Vibe Z2 را در IFA معرفی کرد 1Vibe X2
دلتان اسمارت فون شیک تری می خواهد!؟ خوب! لنوو برای شما Vibe X2 را اماده کردهاست! صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p و یکی از پردازنده های جدید ۸ هسته ای Mediatek در آن تعبیه شده اند اما مسلما به راحتی هم نمی توان از طراحی ۳ لایه بدنه آن که در ۳ رنگ روی هم قرار گرفته اند به سادگی چشم پوشید. هر چند شاید همه هم از این نوع طراحی لذت نبرند! ۴ رنگ سفید، قرمز، طلایی و خاکستری رنگهای عرضه شده از آن هستند که به خوبی دور لنز ۱۳ مگاپیکسلی آن را در پشت دوربین احاطه می کنند. و البته اگر ۳ لایه عرضه شده در طرح بدنه آن برای شما کافی نیست لنوو برای شما لوازم جانبی متنوعی در نظر گرفته است! – مثلا می توانید به یک باتری بسیار نازک در لایه ۴ ام فکر کنید!.
Vibe Z2 و X2 به ترتیب با قیمت های ۴۲۹ و ۳۹۹ دلار در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد و اول از همه در بازارهای محلی لنوو یعنی چین عرضه خواهند شد. سپس به آسیای جنوبی، اروپای شرقی و آمریکای لاتین و سپس سایر نقاط صادر خواهند شد.