انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شهباز‌زاده:آب و هوای کارمان را سخت کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:از موفقیت استقلال بیشتر از گلزنی ام خوشحال هستم.

به گزارش ایفنام و به نقل از خبرگزااری فارس،صحبت های سجاد شهباز زاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و 3 گله شدن خودش را می خوانید:

ابتدا در مورد بازی صحبت کن.

باید بگویم بازی خیلی سخت بود و شرایط آب و هوایی کار را برای ما دشوار تر کرده بود. بعد از گلی که استقلال زد آنها خیلی روی دروازه ما فشار آوردند که خوشبختانه موقعیت هایشان خنثی شد و ما توانستیم یک برد شیرین را به دست آوریم.

آینده این تیم را چطور می بینی؟

ما فعلا روی دور برد هستیم و شرایط مان خوب است اما همه می دانیم هرچه جلوتر برویم کار سخت می شود. به هر صورت در لیگ همه برنامه ریزی کرده اند و نباید حریفی دست کم گرفته شود.

حتما می دانی که استقلال 3 بازیکن سه گله دارد که خودت یکی از آنها هستی؟

من از این اتفاق بیشتر خوشحالم که استقلال برنده می شود خوشحالم که روند موفقیت مان ادامه دارد و من خدا را شکر می کنم که توانستم گلی بزنم که خیال همه راحت شد.

آرش برهانی هم هر دو پاس گل را داده بود.

دقیقا. آرش خیلی خوب بازی کرد و من بعد از بازی از او تشکر کردم چون او انصافا زحمت کشید.

با این شرایط به تیم ملی هم فکر می کنی یا اینکه منتظر موفقیت های بیشتر هستی؟

من سال گذشته هم همین شرایط را داشتم و خیز بلندی را برای رسیدن به اهدافم برداشتم. امسال هم همه تلاشم را می کنم ولی مهمترین چیز این است که همین روند را ادامه دهم.

هفته آینده با نفت تهران بازی دارید. آن مسابقه را چطور می بینی؟

هیچ کدام از بازی های ما آسان نیست. نفت تیم خوبی است و از مربی خوبی برخوردار است ولی باید این هفته طوری تمرین کنیم که بتوانیم در آن مسابقه هم نتیجه لازم را بگیریم.

آیا می توان از این استقلال به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام برد؟

بدون شک هدف ما همین موضوع است ولی همانطور که اشاره کردم کارمان در آینده سخت است. زود است در مورد قهرمانی حرف زد و تیمی را مدعی دانست ولی استقلال همیشه یک تیم مدعی است و فکر می کنم تا این هفته همه چیز را ثابت کرده باشد.